Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 11 mei 2012

Drie keer bijna hetzelfde

Ik had nog een pakje kaarten liggen met de in een cirkel uitgestanste rand en aangezien ik voorraad aan het opmaken ben heb ik er weer allemaal gekochte stansjes bijgezocht in passende kleuren en er min of meer dezelfde kaarten van gemaakt.
Ik had ook nog van die nylon bloemen liggen in bijpassende kleuren dus die heb ik voor het hart gebruikt. verder niet teveel poespas erbij geplakt en ook geen tekst.

Zo heb ik er weer een setje neutrale/eenvoudige kaarten bij die voor vele gelegenheden kunnen worden gebruikt.

Groetjes van Ank



9 opmerkingen:

Linda zei

Heel erg mooi gedaan
gr linda

Unknown zei

Heel bijzonder zo, helemaal geen doorsnee kaartjes Ank, mooi!

Summer-design zei

Wat een leuke kaarten Ank!

Gr, Wietske

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ze zijn mooi Ank.

groetjes jolande

Ursula Alice Stegmann zei

Hallo Ank, gleich dreimal schön, in drei verschiedenen Farben, da hast Du Dich ausgetobt!!! Liebe Grüsse, Ulla

Cornelie zei

Wat een tof effect! Ze zien er super uit!!
groetjes Cornelie

Willy's creations zei

Dat ziet er heel apart uit!

Groetjes,Willy

Marjan zei

Wat een MOOIE serie kaarten, leuk model met de spaakjes aan de rand.

Groetjes, Marjan

José zei

Hele mooie set kaarten Ank. De kleuren creeeren weer een heel ander effect. Ik hou erg van ronde kaarten. Vind ze top!