Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





woensdag 7 augustus 2013

Grijs-wit

 
Het heeft even een tijdje geduurd maar hier ben ik weer. Het was te heet op mijn hobbykamer om er te zijn laat staan om er aan het knutselen te gaan maar gelukkig is de temperatuur er weer gezakt en ben ik weer aan de slag gegaan. Deze kaart heb ik gemaakt met een witte vierkante kaart als basis. De hoeken met een pons bewerkt en de rand met distress inkt Frayed Burlap. Daar bovenop een cirkel uit een blok van de Action en daar weer diverse stansjes bovenop. Een bloem, wat strass en een tekst maken het geheel weer compleet.
 
groetjes van Ank

13 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Hele mooie kaart en de kleuren zijn heel mooi.

Groetjes Greet

Marijke zei

Wat een mooi geheel is dit weer, prachtig de combinatie van verschillende stansen en kleuren.

Groetjes,
Marijke

Linda zei

Prachtig gedaan
gr linda

Wilma zei

Een heel MOOI kaartje Ank zo met al die laagjes.
Liefs Wilma

Caroline zei

Wat een prachtige kaart, Ank !!! Zelfs in mijn altijd koele huiskamer was het opeens warm, maar nog net niet te heet om aan de freubel te gaan. Ventilator aan (onder mijn bureau anders waait alles weg, ja, daar kwam ik vanzelf achter ... ) en aan de slag :-)

Henriëtte zei

Mooie kaart Ank.

Groetjes Henriëtte

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart Ank, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

Willy's creations zei

Prachtige stijlvolle kaart heb je gemaakt.

Groetjes,Willy

Marianne zei

Heel leuk gedaan.
Liefs, Marianne

Antoinette Voorn zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, wat een schatje zeg! De kleur isprachtig!

Gr Antoinette

Marjan zei

Hier was het ook te warm om te knutselen en met Emmy om ons heen lukt het sowieso niet.komt wel weer. Jouw kaart is een plaatje, Ank! Prachtige opbouw met die lagen en dat papier wat qua motief zo mooi past bij de stans!

Unknown zei

Mooie kaart Ank. Leuk al die laagjes en heel sfeervol zo met weinig kleuren. Prachtig gemaakt!

Groetjes, Joke

Ans Gilbert zei

Hoi Ank,
Wat heb je een prachtige kaart gemaakt, mooie kleuren,alles past perfect bij elkaar..super..liefs van Ans