Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 7 september 2013

Merry Christmas

 
Allereerst bedankt voor jullie milde reacties op mijn vorige kaart! Ik blijf er op de e.o.a. manier toch vreemd tegenaan kijken.
 
Nu ga ik weer verder met een kerstkaart met daarop mijn favoriete beertje Tatty Teddy. Verschillende stansjes op elkaar en twee soorten washitape, een bijpassend lintje met daaraan een sterretjesbedel, dat zijn de ingrediënten voor deze kaart.
 
groetjes van Ank

12 opmerkingen:

Miranda V zei

Hoi Ank! Bedankt voor je eerlijke reactie op mijn blog. Ik vind het altijd leuk als mensen ook vertellen wat ze zelf anders aan een kaart zouden doen. Ik vind deze kaart van jou trouwens leuk, ik vind deze beertjes zo lief. En wat een geweldige muzieknoten- en teksttape! Groetjes, Miranda

Hennie Kloppenburg zei

Wat een schattig kaartje!
groetjes, Hennie

Wybrich zei

Gewoon een mooie schattige kaart!

Linda zei

wat een lief kaartje
gr linda

Berit zei

Such a beautiful Christmas-card.
I love that bear:)
Hugs, Berit

Grietje Jansen zei

Mooie kerstkaart.

Grietje

Anita Meijer zei

Wat een superschattig babykaartje heb je gemaakt Ank, ik vind hem geweldig.
Liefs van Anita

Anita Meijer zei

Oh gaat lekker met me, zeg ik babykaartje, dat was namelijk het eerste wat er in mij opkwam toen ik je kaartje zag, maar zie nu dat het een kerstkaartje is, sorry Ank maar dat maakt hem er absoluut niet minder om ;-)
Liefs van Anita

Marjan zei

Heel gaaf kaartje, lief is dat beertje! Mooi is embossing en de combinatie van de twee mallen met het plaatje.

scrapcreations-judith zei

Ooooh, wat een schat van een kaart, ik vind het echt suppppper snoezig. Groetjes Judith

Berlinde zei

Wat een mooi kerstkaartje Ank, die beertjes zijn zo schattig!
Lieve groetjes, Berlinde

Unknown zei

Heel lief kaartje met dat schattige beertje in het midden! En ik snap echt niet waarom je niet tevreden bent over je mannenkaart, want ik vind 'm juist top! (maar ik herken dat wel hoor, dan ben je zelf niet tevreden, vindt een ander 'm wel mooi, ach, het gaat om de ontvanger uiteindelijk zullen we maar zeggen!) Lieve groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner