Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 31 december 2013

Kaartje en de beste wensen

 
Nog maar een silhouetkaartje. Het plaatje heb ik wat verhoogd opgeplakt zodat je geen bobbeltjes krijgt van de twine. De tape vond ik er wel leuk bijpassen net als het bedeltje.
 
Bij deze wil iedereen ook een fijne jaarwisseling wensen en een goed, gezond en creatief 2014! allemaal bedankt voor de trouwe bezoekjes en de reacties.
 
groetjes van Ank

7 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wauw schitterend Ank, wat een mooi resultaat geeft dit toch. Wens jou en allen die je lief zijn ook een hele fijne jaarwisseling en op naar een super 2014.
Liefs van Anita

Henriëtte zei

Een lief kaartje weer Ank.

Ik wens je een hele fijne jaarwisseling.

groetjes Henriëtte

Erica ♥ zei

Echt een schitterende kaart !

Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
lekker genieten en knutselen.
Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

Veel liefsss van Erica ☼

Ans Gilbert zei

Hoi Ank,
Je kaartje is weer echt leuk geworden..wens jullie een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014.. liefs Ans

Marijke zei

Heel mooi zo'n silhouet kaartje!! Wens je een heel goed en creatief 2014 toe!!

Groetjes,
Marijke

Willy's creations zei

Ziet er leuk uit!

Groetjes,Willy

Unknown zei

Allereerst de beste wensen voor 2014 Ank, dat het maar een mooi jaar voor je mag worden!! Wat een gave silhouette-kaartjes heb je gemaakt, ze zien er prachtig uit! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner