Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 31 januari 2014

Beterschap


Omdat ik deze kaart-lay-out wel mooi vind heb ik hem nog een keer gebruikt voor deze beterschapskaart. Door de andere kleuren en het andere papier doet het meteen weer heel anders aan. Het dessinpapier komt weer uit een blok van de Action. Het smalle blauwe lintje heb ik over een gestreepte washitape heen gedaan. De gestanste vlinder heb ik eens gekregen en paste er qua kleur goed bij. Twee tekststempels van MD heb ik gebruikt en om het af te maken wat plakstrass en een vlinderbedel.

Fijn weekend!
Ank

11 opmerkingen:

Nelleke zei

Mooie kleuren zeg en dat alles maakt dat het een mooie kaart is geworden. Groetjes, Nelleke

Ans Gilbert zei

Hoi Ank,
Het zijn prachtige kleuren bij elkaar, leuk het washitape met lint en bedel, mooi gemaakt, liefs Ans

Rosina zei

Heel mooi je beterschapskaartje Ank
leuke kleurtjes en die vlinder is ook prachtig.....net als het lintje over de washitape en het bedeltje maakt het lekker speels...


groetjes Rosina

Mar Knutsel zei

Door al zijn eenvoud is hij prachtig.

Groetjes Marian

Henriëtte zei

Helemaal super Ank, wat een vrolijke kaart is het geworden in deze kleuren, daar knap je zeker van op als je ziek bent.

groetjes henriëtte

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooi Ank, ik krijg er een voorjaars gevoel van, terwijl het hier buiten wel herfst lijkt.

groetjes jolande

Antoinette Voorn zei

Zoooo dit is gaaf gemaakt ! Supermooi en alles mooi verwerkt! Geweldige kaart...Top!

Marjan zei

Mooie combinatie van papier , lint en gebruikte artikelen! Prachtig staat de vlinder erop, een heel mooi kaartje!

Anita Meijer zei

Oh Ank schitterend deze kleurencombi, supermooi kaartje.
Liefs van Anita

Unknown zei

Ik vind 'm prachtig geworden, dat frisse lentegroen, de vlindertjes, top! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Ellen zei

Heel goed geslaagd: mooie layout en frisse en vrolijke kleuren.

groetjes, Ellen