Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 15 april 2014

Om even bij stil te staan


Deze kaart kun je voor verschillende doeleinden gebruiken want je kunt bij heel veel dingen stilstaan. Persoonlijk houd ik erg van de kleurencombinatie zwart en roze. Het onderste randje is washitape, de gestanste rand van het roze cardstock is van MD. Het zwarte bladornamentje heb ik gestanst met een malletje wat ik tweedehands heb gekocht en heb dus geen idee welk merk. Hetzelfde geldt voor de tekststempel.

groetjes van Ank

11 opmerkingen:

Gery zei

Dit is echt een mooie kaart geworden!
En wat je zegt is helemaal waar, de tekst is heel algemeen en daardoor voor vele doeleinden goed te gebruiken.
Van dit soort kaarten kun je er nooit teveel hebben in je voorraad.
Groetjes Gery

Ans Gilbert zei

Hoi Ank,
Wat een supermooie kleurencombi, leuk het washi tape en het zwart takje is heel mooi en fijntjes,
liefs Ans

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig

groetjes jolande

Unknown zei

Ja, roze met zwart is idd een supermooie kleurencombi en je hebt dan ook een geweldige stijlvolle kaart gemaakt Ank! Mooi met dat fijne zwarte takje erop en kleine cameetje, chique! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Berlinde zei

Een prachtig kaartje Ank, mooie kleurencombi en tekst! En idd voor veel doeleinden te gebruiken!
Lieve groetjes, Berlinde

Marijke zei

Mooi is de kleurcombi roze/zwart!! Prachtig vind ik het zwarte tape onderaan! Heel stijlvol.

Groetjes,
Marijke

Louise zei

Inderdaad een mooie kleurencombi, mooi kaartje Ank, leuke tekststempel!.


gr.LOuise

Anita Meijer zei

Supermooi Ank, ik vind het prachtig.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Een heel mooie kaart ☺
Gezellige en fijne week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Henriëtte zei

Wat een mooie stijlvolle kaart heb je gemaakt.

groetjes Henriëtte

Marjan zei

dat vind ik ook een heel mooie kleurcombinatie! Jouw kaart ermee is heel mooi en stijlvol en zeker voor meerdere doeleinden geschikt!