Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





woensdag 21 mei 2014

Rietjes


Het leuke washitape had ik al eens bij de Hema gekocht maar laatst zag ik er de rietjes van met hetzelfde motief en toen dacht ik dat ik die ook wel leuk op een kaart zou kunnen gebruiken. Ik ben met het sterrenthema bezig gegaan en dit is het geworden. De kleuren zijn in werkelijkheid iets minder fel.
Ik weet niet waar het aan ligt maar er zijn alweer volgers weggelopen, jammer! Degenen die me trouw blijven: dank daarvoor!

Fijne dag!
groetjes van Ank

7 opmerkingen:

Marjan zei

Enig idee! Staat heel gaaf op je kaart, weer eens wat anders. Mooi kaartje!

Rosina zei

Heel leuk kaartje Ank....wat een mooie frisse kleurtjes en met washitape is het ook lekker werken....

groetjes Rosina

Antoinette Voorn zei

een erg leuke en vrolijke kaart en prachtig idee!

Louise zei

Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt, grappig hoor die rietjes!.


gr.LOuise

Summer-design zei

Wat leuk bedacht Ank om rietjes te verwerken op je kaart. Vind het een mooi geheel geworden!
Ook nog complimenten voor het kaartje die je gisteren plaatste, zeer geslaagd!

De volgers die blijven vinden je kaarten wel de moeite waard maar begrijp dat 't niet leuk is.

Lieve groet, Wietske

Ans Gilbert zei

Hoi Ank,
Wat is dat leuke geworden zeg, ik vind de grote sterren leuk en dan gecombineerd met de washi tape en bijpassende rietjes erg leuk..

Liefs Ans

Unknown zei

Star quality dit! Erg leuk en vrolijk geheel Ank, goed bedacht én uitgewerkt! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner