Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 26 juli 2014

Boom


Een tijdje terug heb ik een prachtige grote stempel tweedehands gekocht. Het lijkt net of de boom van kantkloswerk is gemaakt. Nadat ik gestempeld had heb ik er zwart embossingpoeder op gestrooid en dat met de heattool gesmolten. Op de witte basiskaart heb ik een zwarte kaart geplakt. Daar bovenop een blauwe met een cirkelvormige uitsparing, daarachter heb ik vellum geplakt dat ik door een embossingfolder heb gehaald. Het kantrandje is van een rub-on vel van de Action. verder heb ik met een zwarte Perlenpen wat accenten aangebracht. Ik ben erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.

groetjes van Ank


9 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een prachtig effect Ank, een hele mooie kaart zo.
Liefs van Anita

martina's kaartjes zei

heel erg mooi, helemaal geslaagd ! niet makkelijk en zeker wat denkwerk nodig, mooi gedaan
grtjs,martina
x

Unknown zei

Oh wat een gave boom Ank, je hebt gelijk, het is echt nét kant ja! Mooie stijlvolle kaart! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Ans Gilbert zei

wat een prachtige stempel is dit, het lijkt net kant, super..
Hele mooie kaart heb je gemaakt, liefs Ans

Willy's creations zei

Heel apart Ank:-)

Groetjes,Willy

Marjan zei

Ik vind hem mooi en heel apart, je gave kaart! Deze stempel heb ik nog nooit gezien!

Angela zei

Hallo Ank

Schitterende kaart.

Groetjes Angela

Antoinette Voorn zei

Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt.de stempel dat je hebt gebruikt is schitterend.

Anneke zei

Bedankt voor jouw lieve woorden op het PP blog. Wat heb jij dit leuk gedaan. Ik heb die stempel ook maar nog nooit gebruikt. Groetjes Anneke.