Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 30 september 2014

Derde kaart


Vandaag de derde kaart gemaakt met spulletjes uit de cardkit. Zelfs de bijpassende twine zat in de kit, het enige wat ik zelf heb toegevoegd is het effen cardstock. Ik vind het echt een uitdaging om heel verschillende kaarten te maken met de spulletjes. Wordt vervolgd zal ik maar zeggen ;-)

groetjes van Ank

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Feestelijk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ans Gilbert zei

heel erg leuk, mooi de kaarsjes en de vlaggetjeslijn, ben benieuwd wat je nog allemaal gaat maken,
liefs Ans

De hobbydroom zei

Wat een ontzettend leuk kaartje met de vlaggetjes en de kaarsjes :) ik hou ervan! Super!

Lieve groetjes, Mandy

Erica ♥ zei


Hoi Ank,

Ook deze is heel erg leuk geworden ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Marjan zei

De tweede en derde kaart zijn ook al zo gaaf, je weet goed raad met deze kit!

Unknown zei

Wou ik ook net zeggen Ank, je weet veel uit je kit te halen zo, ook dit is weer een heel leuk kaartje geworden! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner