Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 21 oktober 2014

Nieuwe mal


Ik heb deze prachtige mal van Marianne design gekocht en ben er helemaal weg van. Met de buitenste stans heb ik de dubbele kaart gesneden uit wit cardstock. Dan nog een keer enkelvoudig uit het dessinpapier wat uit een blok van de Action komt. De rand heb ik met distress inkt  Faded Jeans bewerkt.


Dan de prachtige rozet gestanst uit wit cardstock en dat, terwijl die nog in de mal zat, bewerkt met distress inkt Faded Jeans en pas daarna gelost uit de mal. Ook de kleinere mal uit wit cardstock gestanst. Vervolgens alles verhoogd op elkaar geplakt en als laatste een gestempelde tekst die ik nog had liggen (gekregen).


Als laatste heb ik de bloementoef er op gemaakt. Roosjes in bijpassende kleuren en allerlei geponste en gestanste blaadjes geschikt tot een mooi geheel. Ik ben tevreden. Deze mal zal ik vast nog heel veel gaan gebruiken!

groetjes van Ank





10 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Ank,
Hele mooie mal, je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt,
liefs Ans

Erica ♥ zei


Hoi Ank,

Zeker heel erg mooi , super gemaakt je kaart ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Unknown zei

Geweldig mooie, elegante en stijlvolle kaart Ank, wat heb je die mal hier prachtig gebruikt zeg! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Louise zei

Inderdaad een prachtige mal, je hebt er een schitterende stijlvolle kaart mee gemaakt!,


gr.LOuise

Unknown zei

Hoi Ank, erg mooie kaart heb je gemaakt. Die mal is fantatisch!

groetjes, Joke

Marlies zei

Wauw wat een mooie kaart Ank. Heel chique en stijlvol! groetjes, Marlies

Rosina zei

Met die schitterende mal een super mooi kaartje gemaakt Ank.....TOP!!!

groetjes Rosina

Henriëtte zei

Deze mal is inderdaad heel erg mooi, ik gebruik 'm ook graag. Een prachtige kaart heb je er mee gemaakt in hele mooie kleuren.

groetjes Henriëtte

Caroline zei

Wat een schitterende kaart, Ank !

Wybrich zei

Wat is deze mooi Ank! Ik heb nog niks met de mal gedaan.....