Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 16 oktober 2014

Rode boompjes


Ik heb wat 'klantjes' die graag eenvoudige kaarten willen met niet al teveel tierelantijntjes. Nou dat kan natuurlijk, ik houd daar zelf ook wel van. Zo ontstonden deze kaarten. De rode boompjes heb ik gekocht op internet en het dessinpapier komt, hoe kan het ook anders, van een oud blok van de Action.


De strook dessinpapier heb ik gemat op rood cardstock en dat vervolgens op een bijpassende bruine kaart geplakt. De tekst komt weer uit de voorraad stickervellen.

Ook heb ik weer nieuwe volgers, wat leuk, WELKOM!!! Hopelijk vinden jullie hier wat inspiratie en zijn jullie bereid af en toe een reactie te geven, ook kritiek is welkom.

Fijne dag!
groetjes van Ank



10 opmerkingen:

Trijntje zei

HOPi Ank. Wat een leukerd. HOe simpel kan het zijn,.maar je moet het wel bedenken! heel mooi deze kaart. IK heb nog even op je blog rond gekeken Mooie kaartjes zie ik er op staan. Groeten Trijntje

Erica ♥ zei


Hoi Ank,

Dit is toch een heel leuke kerst kaart ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

vintagebyina zei

Prachtige kaarten met de kerstbomen.
Groetjes,Ina

Caroline zei

Wat leuk gedaan, Ank ! Kom om in de kerst-kaarten-spullen, elk jaar ben ik van plan om bergen kerstkaarten te gaan maken maar ... blijft bij plannen maken :-) Misschien dit jaar ... Maar ik kijk graag naar alle kerstkaarten die nu al voorbij komen.

Willy's creations zei

Ziet er prachtig uit..en wat een leuke kerststansjes zijn dit:-)


Groetjes,Willy

Unknown zei

Mooie strakke kaarten Ank, leuk achtergrondpapier ook! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Cornelie zei

Niets mis met eenvoud, erg mooi op deze manier!
Bedankt voor je leuke reacties op mijn blog!

Wybrich zei

Deze zijn leuk!!

Rosina zei

Heel mooi zijn deze kaartje Ank....leuk met die rode kerstboompjes....

groetjes Rosina

Gery zei

Hoi Ank,
Je laat hier goed zien, hoe leuk en mooi simpel kan zijn.
Ik houd zelf ook wel van deze stijl.
Mooi gemaakt hoor!
Groetjes Gery