Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 16 januari 2015

Verhuisd


Ik had nog een restje achtergrondpapier liggen dat ik had gemaakt met een stencil en distressinkt. De randjes heb ik ook nog even bewerkt met donkerbruin en vervolgens op een witte kaart geplakt. De tekst 'Home' is eigenlijk een kerstboomhanger die ik in de opruiming bij het Kruidvat heb gekocht. het huisje is een malletje van MD (als ik het goed heb). Met de Perlenpen wat versiering aangebracht en een tekststempel er op en weer een kaart klaar!

groetjes van Ank

10 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk en geslaagd is deze kaart !
grtjs,martina
x

Anoniem zei

Leuk gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Louise zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Louise zei

Zeer geslaagd kaartje!

Gr. LOuise

Marjan zei

Gaaf kaartje met het huisje en de letters! Je zwart/witte kaart eronder is een plaatje, mooi!

Ans Gilbert zei

wat mooi gemaakt Ank,
ik vind de tekst Home heel mooi passen bij het papier en de stans,
fijn weekend,
liefs Ans

Sabine zei

Leuk kaartje! Liefs Sabine

Wybrich zei

Leuk! Ook leuk om het huisje boven op de letters te doen, geeft een mooi effect!De zwarte kaart hieronder die is mooi!!

Rosina zei

Prachtig verhuiskaartje Ank, heel leuk met dat huisje en die mooie houten letters

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Erica ♥ zei


Wat een gave mooie kaart ☺

Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}