Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





woensdag 7 juni 2017

Flamingo's


Al een tijdje had ik deze mal uit China in huis maar ik had er nog niets mee gedaan. De tropische kleuren van mijn eigengemaakte achtergrond inspireerden me om de mal te gebruiken en er deze kaart mee te maken. De hardroze Flamingo's heb ik wat meer tot leven gebracht met wat zwart en wit op de snavel en vleugels, en plakparels voor de ogen.

groetjes van Ank

8 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een gave kaart. Leuk om de flamingo zo 3x te gebruiken Ank en inderdaad zijn de kleuren van je achtergrond erg mooi. Echt een tropische verrassing als deze mooie kaart op je deurmat valt :)
Lieve groetjes Miranda

Sylvia zei

Prachtige kaart,Ank.Mooie achtergrond bij de elegante flamingo's.Heel mooi gedaan.

Groetjes,Sylvia.

Je@net zei

Erg leuke kaart geworden, Ank!

Eri zei

Wat mooi! Het achtergrondje past er super bij!
Groetjes, Eri

Sabine zei

Heel erg leuk gemaakt, heel leuk met die flamingo's. Liefs Sabine

Danielle zei

Prachtig met deze achtergrond! En leuk hoe je de flamingo's wat meer "tot leven" hebt gebracht met de zwart/witte details. Super!

Monique zei

Wat een prachtige kaart met deze gave achtergrond en flamingo's.
Lieve groetjes, Monique

Ellen zei

Hele mooie combinatie, prachtige kaart.

groetjes, Ellen