Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





woensdag 21 maart 2018

Off the edge (buiten de rand)



Een techniek die ik altijd al eens wilde uitproberen maar het kwam er maar nooit van en toen zag ik de challenge van Dutch Card Lovers dus moest het er nu maar van komen. Op de volgende foto kun je goed zien dat de stans weer terug is geplaatst en zo 'over the edge' gaat.


Het is een kerstkaart geworden in een CAS (Clean And Simple) uitvoering. De tekst heb ik met rood poeder geëmbost. Ik vond de gekrulde tekst wel mooi bij het boompje passen. Een rood vel papier aan de binnenkant geplakt en wat plakstrasjes in de boom.

groetjes van Ank


12 opmerkingen:

Je@net zei

Prachtige stans is dat, Ank en wat een mooie kaart!

martina's kaartjes zei

een leuk kaartje, mooie snijmal
grtjs,martina
x

Eri zei

Leuk dat "over the edge" het geeft iets aparts. Je hebt er een prachtige mal voor gebruikt.
Groetjes, Eri

Nelleke zei

leuke kaart geworden, mooie stans. Jou olifantje is supergaaf. Ik vind hem juist zo leuk, je maakt hem grijs en daar past roze of helderblauw gewoon heel goed bij. Groetjes, Nelleke

Sylvia zei

Mooi gedaan met de kerstboom,Ank.Leuke CAS kerstkaart geworden.

Groetjes,Sylvia.

Marjan zei

Prachtige stans, zeer geschikt voor deze challenge en een erg mooie kaart! Leuk dat je meedoet met Dutch Card Lovers.

anja curvers zei

Heel erg mooi hoor gave kerstboom, leuk gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Trijntje zei

Leuke kerstkaarten Ank. Door de eenvoud weer erg mooi. Groeten Trijntje

Margot zei

Wauw, deze is prachtig, met weinig een heel groot effect! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Rosalien Zwackhalen zei

Leuke kaarten Ank. Je eerste kerstkaarten heb je al klaar voor dit jaar. ;)
Bedankt voor je deelname bij de DCL.

Monique zei

Mooi gedaan Ank!
Lieve groetjes en fijne Paasdagen,
Monique

Ellen zei

Super leuke "Over the Edge"-kaarten Ank! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van DCL.
Groetjes Ellen.