Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 17 augustus 2018

Graphic45 x 3


Vandaag heb ik drie kaarten voor jullie, gemaakt met het mooie papier van Graphic45. Het is uit de serie 'Raining Cats and Dogs'. Bij de vierkante kaart heb ik de basiskaart met distress inkt 'Old Paper' bewerkt zodat de kleur perfect bij het plaatje past. De bloemen heb ik uit het dessinpapier geknipt evenals de 'postzegel'.


De andere twee kaarten zijn gemaakt met journaling cards. De eerste is gemat op twee soorten geruit dessinpapier. Het zwarte stippeltjespapier hoort er ook bij evenals het daarop geplakte stukje met tekst. De 'postzegel' heb ik weer uitgeknipt en verder een vlindersticker (China) en twee puffstickers (Action). Van die laatste zijn ook de kantstickers in de hoeken.


Met een zelfde journalingcard heb ik de laatste kaart gemaakt. De uitgeknipte bloemen, de 'postzegel' en de tekst zijn verhoogd opgeplakt.

Nog even een update over mijn moeder: Zij is vanmorgen weer thuis gekomen. Er zitten nu twee schroeven in haar nekwervel die wat meer stevigheid geven en daardoor kon ze haar harde nekkraag vervangen voor een zachter en flexibel exemplaar. Die al ze de rest van haar leven moeten blijven dragen maar hopelijk kunnen nu de drukwonden door de harde kraag ontstaan, genezen. We hopen dat ze weer met een beetje plezier dat laatste restje van haar leven door kan.

groetjes van Ank





8 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie papiertjes en wat een leuke kaarten heb je ermee gemaakt, Ank.
En wat fijn dat je moeder weer thuis is!

Eri zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt met dit papier Ank. Fijn dat je Moeder weer thuis is, en nu hopen dat ze goed hersteld.
Groetjes, Eri

Nelleke zei

Wat zijn dat leuke kaarten zeg, ze hebben op een een of andere manier iets. Mooie kleuren ook. Fijn da t je moeder thuis is, en ik hoop dat zij en jullie nog kunnen genieten van de dingen om haar heen. heel herkenbaar, zie het bij mijn ouders die ook op hoge leeftijd zijn. Groetje,s Nelleke

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie vintage kaart heb je gemaakt
als je bij mij langskomt zou je dan weer ff op volgen willen klikken heb een nieuw blog aan moeten maken
groetjes ellen

Marjan zei

Lang niet geblogd en dus veel gemist, zie hier mooie dingen van jou!
Deze met dit prachtige papier zijn schitterend, ik vind het altijd moeilijk papier, maar jij weet er wel raad mee!

Willy’s Creations zei

vind ze beeldig 😀

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie kaarten heb je met die papierlijn gemaakt Ank. Heel fleurig en netjes afgewerkt. Wel fijn dat je moeder weer thuis is.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een prachtige kaarten met deze papierlijn van Graphic. Alles supermooi gecombineerd. Tot prachtige kaarten. Hopelijk blijft het wat goed gaan met je moeder. Beterschap ermee. Groeten Trijntje