Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 14 augustus 2018

Stamperia kerstkaart no. 2


Ik heb de smaak weer te pakken dus meteen nog maar een kerstkaart gemaakt met het mooie Stamperia papier. Dit keer geplakt op een dubbele witte kaart.


De mooie sneeuwkristalrand van MD heb ik verhoogd opgeplakt en in het midden daarvan nog een sterretje met plakparel.


Onderaan een parelrandje in het wit en wat glinsterende enameldots aan de zijkant gecombineerd met roze stickers van de Action.

Mijn moeder heeft de operatie goed doorstaan, wat een opluchting. Wat het uiteindelijke resultaat zal zijn zal moeten blijken maar we zijn al heel blij dat ze er nog is en goed uit de narcose is ontwaakt. Bedankt voor de lieve berichtjes en het meeleven!

groetjes van Ank



8 opmerkingen:

Je@net zei

Erg mooie kerstkaart, Ank.
En wat fijn dat je moeder de operatie goed doorstaan heeft. Toch altijd spannend, zeker op haar leeftijd!

Nancy Soetaert zei

mooie kerstkaart, ook deze hieronder!
Fijn dat je moeder de operatie goed doorstaan heeft, hopelijk komt alles weer ok voor haar!
Nancy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh gelukkig dat je moeder de operatie goed doorstaan heeft. Nu maar duimen voor een goed herstel. Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt Ank, die hieronder is ook al zo'n beauty. Je laat de leuke plaatjes nog meer tot hun recht komen met je mooie decoratie..top.
Beterschap voor je moeder.
Lieve groetjes Miranda

Wybrich zei

Fijn Ank dat het goed gegaan is, nu hopen op een voorspoedig herstel!
Prachtige kaart weer.

Nelleke zei

Wat fijn dat je moeder de operatie achter de rug heeft. Nu hopen op herstel, al heeft e een lange weg te gaan en dat op die leeftijd. Mooie en lieve kaart maakte je. Groetjes, Nelleke

Willy’s Creations zei

Vind ze beeldig...verliefd geworden op Stamperia...mijn belangstelling voor Graphic45..neem daar door een beetje af..hihi 😉

Eri zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Ank! Ik had je vorige berichtje nog niet gezien, wat zal het een opluchting zijn dat je Moeder de operatie goed doorstaan heeft, nu ook maar hopen dat het resultaat ook goed zal zijn. Veel sterkte toegewenst!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Wat een prachtige kaarten met dit Stamperia materiaal. Deze en die van hieronder. Heel leuk gemaakt. Wat fijn dat alles goed lijkt met je moeder. Inderdaad heel spannend. Veel beterschap voor je moeder. Groeten Trijntje