Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 13 oktober 2018

Kersthangers


Wat is het warm hè, ik moet zeggen dat ik er niet zo goed meer tegen kan. Bij mij in de tuin loopt het tegen de 30 graden en dat is mij toch iets té helemaal in deze tijd van het jaar. Maar het zonnetje laat alles er vrolijk uitzien en ik heb me prima vermaakt met het maken van deze kersthangers.


Op sommige knipvellen zitten van die kleine plaatjes die te leuk zijn om weg te doen. Zo ook deze kleine Snoesjes. Ze hebben ook van die mooie kleurtjes dus ik wilde er wat mee doen, en dit is het geworden.

Ook de plaatjes van de sneeuwlandschappen waren nog over dus daar heb ik hetzelfde mee gedaan. Het zijn net drie kleine schilderijtjes onder elkaar.


Qua versiering heb ik het simpel gehouden, de stansen zijn al sierlijk genoeg. Ze zijn ongeveer acht centimeter per 'schilderijtje'.  Het kan gemakkelijk in een envelop worden verstuurd. Zo heb je weer eens wat anders dan een gewone kaart.

Fijn weekend!
groetjes van Ank


8 opmerkingen:

Eri zei

Zonde om deze leuke plaatjes niet te gebruiken, goed idee om er deze leuke kersthangers mee te maken.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kersthanger heb je gemaakt ze blijven leuk die plaatjes
groetjes ellen

Marjan zei

Mooi zijn ze, de plaatjes komen door het stralende wit erg goed uit!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk idee en wat een mooi resultaat Ank. Inderdaad zonde om met die kleine plaatjes niets te doen. Sfeervol met die mooie stans en mooie ijskristallen erbij.
Van mij mag het warme weer nu ook wel klaar zijn hoor. Ik kan er heel slecht tegen maar ja inderdaad de koelte maar opzoeken.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Goed idee Ank met de kleine plaatjes. Heel leuk in de ze mallen. Dit kun je ook opsturen als kerst- en nieuwjaars-wens. Heel leuk bedacht . Zet er enigf uit. Groeten trijntje

Willy’s Creations zei

beeldig😀

Monique zei

Wat een prachtige hangers!
Ik kan er ook niet zo goed tegen hoor. Ik snak naar kouder weer. Helemaal nu mijn thermostaat het niet zo goed doet. Wat een opvliegers. Dat scheelt een hoop stoken straks. De rest moet maar een extra vest aandoen. Hahahaha...lieve groetjes, Monique

Angela zei

Schitterende kersthangers Ank!
Heel verschillend, maar allebei geweldig mooi!
grt Angela