Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 16 november 2018

Mini cardkit Joy, deel 2


We gaan weer verder met de mini cardkit genaamd Joy. Dit keer een vierkante witte kaart met daarop effen zwart. Roezellint heb ik gebruikt en om het zwart heen gevouwen voordat ik het vast plakte.


De gouden sneeuwkristal heb ik op het 'kruispunt' verhoogd opgeplakt en opgebouwd met andere embellies uit de kit. Een klein labeltje met tekst  heb ik er schuin onder geplakt. Daar heb ik het bij gelaten.


Voor deze kaart heb ik zwart dessinpapier van de Action gebruikt. Daar bovenop een baan wit welke ik aan de randen met goudkleur heb bewerkt. De rest komt allemaal uit de kit, die ik hieronder nog even laat zien.


Ik heb nog meer kaarten met de kit gemaakt dus die volgen binnenkort op het blog. Dank voor al jullie reacties, ik lees ze heel graag!

groetjes van Ank

3 opmerkingen:

Je@net zei

Erg mooie kaarten, Ank!

Marjan zei

Mooi zijn ze, vooral die tweede vind ik super gedaan! Je gaat lekker met je kerstkaartjes!

Sylvia zei

Hele mooie kaarten,Ank.Vooral de tweede met de huisjes.

Groetjes,Sylvia.