Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 20 november 2018

Mini Cardkit Joy, laatsten




Vandaag laat ik jullie de laatste drie kaarten zien die ik met de cardkit heb gemaakt. Ik heb er niet veel over te vertellen, het wijst zich vanzelf.


Uiteindelijk heb ik bijna alles uit de kit gebruikt. Op bovenstaande kaart heb ik de gestanste tekst met gilding wax een goudkleurig randje gegeven.


Een paar dingetjes heb ik nog over en die zal ik ongetwijfeld nog wel bij andere kaarten gaan gebruiken. Hier is nog even de totale kit:

groetjes van Ank




6 opmerkingen:

Trijntje zei

Deze kaarten zijn ook erg leuk gemaakt met behulp van de card kit Ank. Het resultaat is erg mooi. Groeten trijntje

Nelleke zei

Leuke kaarten, de kleuren vind ik ook zo mooi. Groetjes, Nelleke

Marjan zei

De kits zijn aan jou altijd goed besteed, je hebt hier ook weer een prachtige serie van gemaakt!

Willy’s Creations zei

vind ze beeldig🤩

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje heb je gemaakt met de card kit
groetjes ellen

Wybrich zei

De middelste kerstbal die is mooi! Trouwens alle kaarten die je met de cardkit gemaakt hebt zijn erg leuk!