Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 24 januari 2019

Fijne verjaardag


En nog een kaart voor de challenge op het liftchallengeblog. Een zwarte basis daar gaat het dus om. Ik heb een dubbele zwarte vierkante kaart genomen en daarboven op drie kleuren oplegkaarten die ik verschillend van breedte tevoorschijn laat komen. Daarbovenop een zwart vierkant waaruit ik de krans van cirkels heb gestanst. Vervolgens heb ik de krans uit twee kleuren blauw, groen en rood gestanst en heb ik alles ingelegd. Een heel gepuzzel want de grootte van de cirkels verschillen soms maar heel weinig. Ook de zwarte tussenstukjes moesten ingelegd worden. De tekststempel heb ik met bijpassende groene embossingpoeder bewerkt.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

groetjes van Ank

8 opmerkingen:

Monique zei

Wat een prachtige kaart Ank. Ook de kaart met het masker vind ik prachtig!!!
Lieve groetjes, Monique

Marjan zei

Mooi Ank! Heerlijke kleuren bij het zwart, een sprekend geheel. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

Ans Gilbert zei

Wat een geduldwerkje het is een hele mooie kaart, vrolijke kleuren en heel mooi bedacht,
Ansx

Je@net zei

Erg leuke kaart, Ank!

Eri zei

de kleuren steken heel fleurig af bij het zwart. Tof om de rondjes in verschillende kleuren terug te leggen.
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Wat een mooie fleurige kaart met de rondjes/circels. erg leuk gemaakt. je wordt er vrolijk van. groeten trijntje

Danielle zei

Deze is leuk voor de Liftchallenge!! Ik zit m'n hoofd er al de hele middag op te breken, ik ben er nog niet uit. Ik geloof dat je hebt zitten puzzelen, maar het resultaat is echt leuk geworden!

Cornelie zei

Leuke stans! Ik heb hier een tijdje geleden ook een kaart mee gemaakt, idd een heel werkje, maar het resultaat is wel tof. Dank je wel voor deze 2e inzending!