Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 19 januari 2019

Masker op zwart


Bij het Liftchallengeblog willen ze dit keer geen lift maar een kaart met de basiskleur zwart. De verdere invulling is volledig vrij. Daar kan ik dus wel wat mee! Al geruime tijd heb ik deze mal die uit China komt maar ik had hem nog nooit gebruikt. Nu had ik er meteen een idee voor.



Zwart met goud vind ik altijd een prachtige combinatie dus ik heb het masker uit goudkleurig papier gestanst en dat op zwart linnenpapier geplakt maar niet helemaal plat. In het midden bij de neus heb ik het wat verhoogd, dat kun je op onderstaande foto zien.


Verder ben ik aan de slag gegaan met pailletten in de kleuren aqua, middenblauw en goud en met plakstrass in aqua en middenblauw. Soms heb ik twee kleuren pailletten in elkaar gelijmd met ook nog een strassje er in. Dit geheel heb ik gemat op goud en dat weer op een dubbele zwarte kaart geplakt. Een goudkleurige tekst gestanst en zo kwam ik tot deze kaart. Eindelijk het masker eens gebruikt!!

groetjes van Ank



UPDATE: Ik ben in de top 3 terechtgekomen met deze kaart!

8 opmerkingen:

Marjan zei

Wat mooi zo'n gedetailleerd Venetiaans masker! Mooi in goud met wat steentjes tegen het zwart en ook dat je het verhoogd hebt opgeplakt. Dank je wel voor het meedoen, Ank!

Je@net zei

Wauw...wat heb je dit super mooi gemaakt, Ank!

Eri zei

Wat is dit gaaf geworden Ank! Prachtige combinatie dat zwart met goud.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaart leuk dat masker
groetjes ellen

Ans Gilbert zei

Wat mooi Ank, perfecte combinatie zwart met goud, leuk met de turquoise accenten,
Ansx

!neke zei

Super gaaf Ank !

Willy’s Creations zei

Beeldig😍

Cornelie zei

Wat een goeie stans voor deze opdracht! Op het zwart komt dit zo mooi tot zijn recht. de kleurencombi vind ik goed gekozen. Erg mooi eindresultaat!! Dank je wel Ank voor het meedoen met de Liftchallenge!