Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 24 februari 2019

Liftchallenge 138


Helaas heeft de griep mij ook te pakken gekregen dus daarom was het hier erg stil. Nog steeds ben ik niet hersteld maar de hevige koorts is voorbij en ik had weert inspiratie om wat te doen. Bij het liftchallengeblog vragen ze een zelfgemaakt landschapje in een kader. Meteen was het idee er om iets met washitape te doen. Ik heb allemaal stukjes tape gescheurd en daar een soort landschap mee 'gebouwd'. Een zwart kader gestanst en zwarte bloemen die ook buiten het kader komen. De tekst ook uit zwart. Het dessinpapier heb ik een speelse vorm gegeven en de rand met inkt bewerkt. Helemaal tevreden ben ik niet, in mijn (nog een beetje watten-)hoofd zag het er wat beter uit.

groetjes van Ank

8 opmerkingen:

Gerlinde zei

Wat fijn dat je weer aan het opknappen bent!
En wat een leuke kaart heb je gemaakt. Superleuk idee ook van de washi-tape!

Je@net zei

Erg mooie kaart, Ank.
En beterschap gewenst!

Marjan zei

Gelukkig gaat het weer beter, die griep is niet fijn. Mooie opbouw op je kaartje, een erg leuk idee om het met washi tape te maken en een heel tof resultaat! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Ank.

Dora zei

Knap gedaan met dat Washi-tape. Mooie scene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn dat je weer wat opgeknapt bent Ank. Je hebt een hele mooie kaart n.a.v de liftchallenge gemaakt. Wat leuk om met washi-tape het basis landschap op te bouwen, heel goed gelukt vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Heel leuk deze kaart met landschapje Ank. Heel vervelend dat je ziek bent geweest.... duurt lang. Hoop dat je snel weer de oude bent. Nog veel beterschap. Groeten Trijntje

Nicole Parmentier zei

Wow, wat een origineel idee dit! En met prachtig resultaat!! Wat vervelend dat je de griep had. Hier in huis hebben we hem ook bijna allemaal te pakken gehad en zijn er flink ziek van geweest. Rustig aan dus even.. beterschap!

Cornelie zei

Ondanks de griep en je wattenhoofd heb je toch een super origineel idee gehad. Erg leuk om op deze manier je washi tape te gebruiken. Mooie kaart hoor! Dank je wel voor je inzending Ank!