Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





woensdag 27 november 2019

Joy


Laatst kocht ik tweedehands een leuke achtergrondstempel met allemaal theepotten en kopjes en gebakjes. Die stempel heb ik bij deze ronde kaart gebruikt. Geëmbost met wit.


Uit de cardkits komen de beker met groentoef en de teksten. Alles verhoogd opgeplakt en zo is er weer een kerstkaart klaar!

groetjes van Ank

6 opmerkingen:

Je@net zei

Super gave achtergrondstempel en een erg leuke kaart ermee gemaakt, Ank!

Monique zei

Wow! Wat een prachtige stempel en een mooie kaart!
Lieve groetjes, Monique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke achtergrondstempel Ank en je maakte er een feestelijke kaart mee.
Lieve groetjes Miranda

Anneke zei

Mooi dat wit op het donkerblauw. Leuke kaartvorm ook en een heel mooi kopje. Ja echt een heel mooi feestelijk kaartje!

Eri zei

Wat een leuke achtergrondstempel heb je gebruikt, hij lijkt gemaakt voor deze ronde kaart! Tof die grote mok met kersttakjes op de voorgrond.
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Heel mooi deze achtergrondstempel Ank. Leuk met de andere dingetjes gecombineerd. Een witte afdruk is erg leuk. Groeten Trijntje