Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 19 januari 2020

Lift challenge


Op het Lift Challenge blog vragen ze een kaart waarop je eenzelfde soort vormen rangschikt. Ik heb gekozen voor een ronde kaart met allemaal cirkels in vrolijke kleuren. Hopelijk voldoet dit aan de criteria, want dit is wel heel anders dan hoe de meeste inzendingen tot nu toe zijn. Maar ik probeer altijd iets anders dan de anderen te maken.

groetjes van Ank

4 opmerkingen:

Je@net zei

Het ziet er in elk geval erg vrolijk uit met al die mooie kleurtjes, Ank!

Marjan zei

Leuk idee om cirkels te gebruiken. Op een cirkel, leuk! Super vrolijke kaart in mooie kleuren! Dank je wel voor het meedoen, Ank.

Nelleke zei

Mooie kaart met de cirkels. En ik geef je groot gelijk dat je de andere cirkels ook gebruikt. Groetjes, Nelleke

Cornelie zei

Toffe uitwerking, lekker vrolijk met deze kleuren. Doet me ook aan de olympische spelen denken...
Dank je wel Ank voor het meedoen met de Liftchallenge!