Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





woensdag 18 maart 2020

Condoleance


Helaas had ik totaal onverwacht ineens twee condoleancekaarten nodig. In mijn voorraad had ik er geen meer. Dus ik heb er gauw twee gemaakt. Ik heb ze heel eenvoudig gehouden. Op de ronde afbeelding heb ik met zwart ook nog paardenbloempluis gestempeld. De andere kaart alleen maar gemat op een effen kaart.


Wat een nare tijd voor een dergelijke gebeurtenis. Van een echt warm afscheid kan nauwelijks sprake zijn. Er mogen maar een beperkt aantal mensen komen, condoleren mag niet meer, laat staan dat er een arm om je heen wordt geslagen. Het is al erg dat een geliefde heengaat maar dit maakt het wel extra beladen.

groetjes van Ank


6 opmerkingen:

Je@net zei

Erg mooie condoleancekaarten, Ank!

Eri zei

Zo'n mooie kaart sturen is dan al het minste wat je kunt doen in dit corona tijdperk.
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Hele mooi condoleancekaarten heb je gemaakt Ank. Inderdaad een nare tijd als er iemand overlijd. Het enige wat je kan doen een mooe kaarte en later een telefoontje . En bezoeken lan eerst helaas niet. Wat heel jammer is. Groeten Trijntje

Annerieke zei

Je hebt mooie stijlvolle kaarten gemaakt, dat zal zeker steun geven. Ja, verdrietig om nu afscheid te moeten nemen, dat maakt het nog zwaarder.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hele mooie stijlvolle kaarten Ank en dat zal zeker gewaardeerd worden, zeker nú er verder weinig mogelijk is inderdaad. Sterkte ook voor jou.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Mooie kaarten heb je gemaakt, heel erg om nu afscheid te moeten nemen,
Ansx