Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 16 juli 2020

52 WTC week 29


Ze zijn al bij week 29 op het kerstkaartenblog 52 WTC maar ik deed nog niet eerder mee.
Aangemoedigd door het feit dat ik het bij andere bloggers wekelijks voorbij zie komen heb ik dus ook de 'stoute schoenen' aangetrokken en doe ik, in ieder geval deze week, mee.

Ik heb groene en blauwe kerstsokken in de aanbieding en ze komen uit een minicardkit van Studio 92 van Ingrid Danvers.
Voor deze gelegenheid heb ik ze even uitgewassen dus hangen ze aan de waslijn *lol*
Er valt niet zo heel veel over te vertellen, hoe ik hem gemaakt heb dat wijst zich denk ik vanzelf.

groetjes van Ank

15 opmerkingen:

Annerieke zei

Mooie kaart, wat zijn de sokken leuk! Hahaha, leuk dat je ook meedoet met de wekelijkse kerstkaart. Zo ben ik er ook mee begonnen, omdat ik het bij anderen zag.

Je@net zei

Erg leuke kerstkaart, Ank!

Trijntje zei

Wat leuke een lijn vol van deze mooie gekleurde sokken. Je bent maar druk geweest..... hoop dat ze snel droog zijn... want het is hier wat vochtig. Groeten Trijntje

Marijke zei

Top dat je ook de kerstkaartjes kriebel hebt gekregen!haha! Leuk dat je meedoet. Je kaartje is leuk met deze sokjes! Is dit je eerste kerstkaartje of heb je al meer? Hopelijk volgende week weer een kerstkaartje? Bedankt dat je meedoet met 52WTC, groetjes Marijke.

Eri zei

Wat leuk Ank, dat je de stoute schoenen hebt aangetrokken om met de wekelijkse kerstkaart mee te doen. En wat voor één, het zijn dan wel geen schoenen, maar je kaart met kerstsokken is heel erg leuk geworden in deze mooie kleuren. Je bent niets verplicht, maar aan het eind van het jaar heb je al een mooi stapeltje kerstkaarten klaar op deze manier.
Groetjes, Eri

Henriët zei

Pas maar op hoor....het is verslavend om iedere week een kerstkaart te plaatsen!
Leuke kaart met de kerstsokken.
Groetjes van Henriët

Jantine zei

Wat leuk Ank, die vrolijk gekleurde kerstsokken! Fleurig kerstkaartje!
Heel tof dat je het kerstkaarten maken door het jaar heen nu ook hebt opgepakt, ik ben er via blogs van anderen een paar jaar terug ook mee begonnen en helemaal verslingerd. Zo fijn ook in december, dat er een hele stapel kaarten klaar ligt!
Fijn dat je nu meedoet bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marjolein zei

Mooie kaart Ank! Heel leuk met de sokken :)

Groeten Marjolein

Ans Gilbert zei

Ik maak ook elke week 1 of 2 kerstkaarten, inmiddels 55 kaarten klaar en géén stress voor de kerst. Leuke kaart met de sokken aan de waslijn,
Groetjes
Ansx

Anita van Deur zei

Super leuk de sokken aan de waslijn mooie kleurtjes.
Groetjes, Anita

Nancy Soetaert zei

of je nu echt je stoute schoenen moet aantrekken om mee te doen bij 52 Weeks to Christmas weet ik niet, maar het is wel heel tof om regelmatig een kerstkaartje te maken het jaar door, je ben altijd welkom en zeker niet verplicht om elke week te plaatsen, maar je zal zien, het wordt een verslaving, ha ha! En op het eind van het jaar heb je een stapel kerstkaarten, veel variatie, en een pak minder stress omdat je dan nog snel zoveel kaarten moet maken.
Ik vind je sokkenkaart supermooi, leuke motiefjes op je sokken, helemaal top!
leuk dat je er weer bij bent op Kerstkaartjesdonderdag !
Groetjes en fijn weekend straks
Nancy DT 52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaart gaaf die sokken wat hebben ze lekker frisse kleuren
groetjes ellen

Enny zei

Oh, wat een leuke kaart, zo grappig, die sokken aan de waslijn ! Super, dat je meedoet, je zal zien, tegen december heb je al een hele voorraad en veel minder stress ! Groetjes, Enny

Crealientje zei

Mooie frisse :) kerstkaart!
Leuk met de sokken aan de lijn.
Ik doe ook niet altijd mee, wanneer ik zin en tijd heb. Voordeel is wel dat je minder stress hebt rond kerst.
Ik ben volger bij je geworden, zie leuke creaties!
Fijn weekend, lieve groetjes Crealientje.

Marjan zei

Leuk dat je ook meedoet. Mij lukt het niet hoor, elke week een kerstkaart, soms totaal geen zin in!! Daarom maak ik graag series. Deze kaart van jou is mooi en fris! Heel mooie kleurtjes ook!