Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 25 juli 2020

Clown


Vandaag weer een kaart met het prachtige circuspapier van Ciaobello.
Het is een wat rustiger kaart geworden dan de vorige die ik ermee maakte.
Ik heb geprobeerd om de kleuren van het papier zoveel mogelijk terug te laten komen in het cardstock wat ik heb gebruikt.


Zowel het bordeauxrode als het blauwgroene papier hebben structuur, ik vind dat wel wat toevoegen.
De uitgeknipte plaatjes heb ik rondom verhoogd aangebracht.
Ik heb er geen tekst aan toegevoegd zodat de kaart voor diverse doeleinden gebruikt kan worden.

Dan heb ik weer nieuwe volgers maar helaas kan ik niet ontdekken wie dat zijn dus kan ik jullie blog ook niet met een tegenbezoekje vereren helaas.
Ik hoop  in ieder geval dat jullie hier inspiratie opdoen voor je eigen maaksels.

groetjes van Ank

7 opmerkingen:

Marjan zei

Dat is je goed gelukt, ondanks de best drukke afbeelding en randfiguurtjes is het toch een heel harmonieus geheel, mooie kaart en weer eens wat anders ook door de afbeeldingen!

Nee, helaas is wandelen niet gelukt, we hadden regen tot 13.30 uur en daarna werd het droog. We zijn naar een kerk inde buurt gelopen waar nu een restaurant in zit met verschillende andere ruimtes, heel mooi. Daar hebben we lekker een broodje gegeten samen, toch weer een half uurtje gelopen.

We zijn voornemens naar de Amsterdamse Waterleidingduinen te gaan een keer, als mijn man niet mee wil. Daar ben jij toen geweest en door jouw prachtige foto's ervan wil ik er echt eens heen.

Eri zei

Ik vind het een heel geslaagde kaart met die mooie plaatjes en kleuren.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de circus plaatjes leuke details
groetjes ellen

Elly zei

Een hele leuk creatie. Leuk dat je mijn blog bezocht had en een reactie achtergelaten zodoende kwam ik nu hier bij jouw terecht. Ben gelijk volger geworden.
Groetjes Elly

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart in warme kleuren heb je met het mooie papier gemaakt Ank. De plaatjes hebben zo een beetje een nostalgische uitstraling en dat vind ik leuk. Wat een lenige dame, dat doe ik haar niet na hihi.
Lieve groetjes Miranda

Annerieke zei

Leuke kaart, dat is echt mooi papier hoor.

Trijntje zei

Oooh Ank wat een mooie cirkuskaart heb je gemaakt . Groeten Trijntje