Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 13 augustus 2020

52 WTC week 33


Ik heb de smaak goed te pakken van het kerstkaarten maken en dus doe ik weer mee met 52 Weeks to Christmas .
Nog steeds ben ik bezig oude materialen op te maken en zo vond ik dit plaatje uitgestanst uit een oude kerstkaart.
Het dessinpapiertje is ook al van een oud blok en de kerstboom van MD en de sneeuwkristal zijn ook zeker niet nieuw te noemen maar ik vind ze hier erg goed bij passen.
Ik hoop dat de sneeuwpop het lang genoeg volhoudt in deze temperaturen zodat jullie hem allemaal nog kunnen zien *lol*
Zelf ben ik al wel bijna gesmolten ;-)

Fijne dag!
groetjes van Ank

15 opmerkingen:

Eri zei

Wat leuk dat je de smaak te pakken hebt, van elke week een kerstkaart, het scheelt enorm aan het eind van het jaar. En het is nog een leuke ook met het toffe plaatje van de sneeuwpop.
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Prachtige kaartje met deze coole sneeuwpop.
Groetjes Anita

Jantine zei

Top kaartje, Ank. Wat een lieve sneeuwpop. Hij heeft de hitte overleeft, gelukkig. Lekker bezig met je kerstkaarten en je materialen!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Annerieke zei

Een leuke kaart heb je gemaakt Ank. Het papier herken ik nog wel, bij mij inmiddels op.

marijke zei

Een leuk kaartje en die sneeuwman is ook een leukerd! Een leuk recycle kaartje. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ja het is erg warm hè Ank. Van mij mag het ook wt koeler hoor. Je hebt een leuke kerstkaart gemaakt met dat gerecycelde plaatje. Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

Ans Gilbert zei

Wat een mooi plaatje heb je gebruikt op deze superleuke kerstkaart. De zon is hier inmiddels verdwenen, hoop dat we regen gaan krijgen,
Groetjes
Ansx

Diny zei

Een heel leuk kerstkaartje heb je gemaakt Ank!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de gave sneeuwpop
groetjes ellen

Enny zei

Wat een mooie kaart met "oude" spulletjes, super gedaan, die sneeuwpop is heel leuk ! Ja, die hitte mag al stoppen, ik smelt ook weg... :)) Groetjes, Enny

Marjolein zei

Haha, ja het was wel een zware dag gisteren als sneeuwpop zijnde. Gelukkig waait er hier vandaag zo af en toe een koel briesje, hopelijk bij jou ook. De kaart is leuk! Groeten Marjolein

Rosina zei

Mooi kerstkaartje heb je gemaakt Ank...heel mooi dit gerecycled kaartenplaatje...je bent goed bezig...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

!neke zei

Prima keuze een sneeuwman met dit warme weer !
Leuk zo !
Groeten Ineke
DT 52WTC

marian zei

Nou je sneeuwpop is er nog hoor, en ik ben ook nog niet gesmolten, maar waren zeker zeer hete dagen, daarom nu een verlate reactie op je prachtige kerstkaart, want de eerste onweersbui is hier nu actief.
Groetjes van Marian.

Trijntje zei

Goed bezig Ank opmaken.... maar dat is een hele toer. Je kaart is heel leuk geworden. Di boompje blijft leuk op een kaart. Groeten Trijntje