Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 20 augustus 2020

52 WTC week 34


Vandaag weer een kerstkaart die meedoet met 52 Weeks to Christmas .
Op een dubbele witte basiskaart heb ik een vierkant van dessinpapier geplakt in een rustig motief.
Daarop een oud model stans waaraan ik een randje heb gehaakt in exact dezelfde kleur, met katoen van de Action.
Er lag nog een 3-d plaatje kant en klaar dus dat er opgeplakt net als de tekst.
Met vierkante plakstrassjes heb ik het geheel afgemaakt.
Ik lees weer graag wat jullie er van vinden.

Fijne dag!
groetjes van Ank

18 opmerkingen:

Annerieke zei

Mooie kaart, zo leuk met het gehaakte randje.

Anita van Deur zei

Mooie kaar met de gehaakte rand erom heen Ank!
Groetjes, Anita

!neke zei

Wat geeft dat een leuk effect een gehaakt randje !
Mooi geheel .
Groeten Ineke
DT 52WTC

Diny zei

Wat een mooi kaartje Ank....leuk gedaan met de gehaakte rand!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk idee dat gehaakte kleedje met het vogeltje erop
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart in lieve warme kleurtjes Ank. Mooi met dat gehaakte randje langs de stans.
Leuk je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

Marijke zei

Wat heb je dat mooi gedaan met een gehaakt randje! Heel mooi en je ziet dat niet vaak! Een mooi kaartje geworden zo! Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

Enny zei

Wauw, wat een prachtige kaart, die rand erbij gehaakt, supermooi ! En zo'n schattig vogeltje en mooie versieringen ! Groetjes, Enny

Eri zei

Wat een leuk idee om een randje te haken langs de ronde mal. Het is een prachtige kaart geworden.
Groetjes, Eri

Jantine zei

Wat gaaf, Ank, zo'n gehaakt randje om je cirkel! Ik kan niet haken, maar anders ging ik het meteen na-apen!
Mooie kaart in mooie kleurtjes.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marjan zei

Wat een leuk plaatje! Je gehaakte randje doet het goed daaromheen. Mooie kaart, Ank!

Katrin zei

op zich al een prachtige kaart, maar dat randje .... wauw!
Grtjs, Katrin

Katrin zei

Het is op zich al een erg mooie kaart, maar met dat randje .... wauw!
Grtjs, Katrin

Je@net zei

Wat mooi met zo´n gehaakt randje in precies dezelfde kleur!

Henriët zei

Wat een leuke kaart met dat gehaakte randje. Wat een leuk idee.
En wat een leuke kaart in je vorige post met papier uit het blokje dat je van mij had. Ook leuk dus voor andere kaarten dan kerstkaarten.
Groetjes van Henriët

marian zei

Erg leuk deze kerstkaart met het gehaakte randje.
Groetjes van Marian.

Trijntje zei

Wat leuk het gehaakte randje langs de stans. De kaart is erg mooi . Groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart met het gehaakte randje rond de stans,
Groetjes
Ansx