Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 24 september 2020

52 WTC, week 39

 


Het is een dubbele labelkaart geworden waarmee ik weer meedoe aan het blog van 52 WTC.
De voorkant is 'aangekleed' met een witte oplegkaart.
Daar heb ik bovenaan een stans geplakt en onderaan een kralenlintje.
Een blauwe cirkel met daarop een 3-D plaatje wat ik nog had liggen en een paar sneeuwkristallen waarop ik wat bling bling heb geplakt.

groetjes van Ank

12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig label zo leuk met het schattig plaatje.
Fijne avond.

Je@net zei

Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Ank!

Annerieke zei

Leuk, een labelkaart, mooi afgewerkt!

Eri zei

Een leuke labelkaart met die stans bovenaan. Een vrolijk puïnguin plaatje heb je erbij gebruikt.
Groetjes, Eri

Annemarie en Merit zei

prachtige kerstkaart tag!!!
Leuk dat je meedoet bij 52 weeks to christmas!

Groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

GerJanne zei

Het is een heel chique labelkaartje geworden met die witte stans. Leuk plaatje ook!

Elly zei

Een heel chique kerstkaartje heb je gemaakt.
Groetjes Elly

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie labelkaart heb je gemaakt Ank. Mooi met die stans aan de bovenkant en dat plaatje is allerliefst.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

mooie label kaart leuke details heb je gebruikt
groetjes ellen

!neke zei

Mooie label met een chique uitstraling!
Groeten Ineke
DT 52WTC

Jantine zei

Wat een prachtige labelkaart, Ank! Mooie kleuren.
Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Trijntje zei

Wat een mooi kplabelkasrt heb je gemaakt Ank. Leuk plaatje. Mooie afwerking. Groeten Trijntje