Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 22 oktober 2020

52 WTC, week 43

 


Net als in mijn vorige post ben ik voor deze kaart ook met inkt en stempels aan de gang gegaan.
Eerst heb ik een cirkel gemaakt door om een ronde stans heen te poetsen met twee tinten blauwe distress inkt.
Daarna heb ik met een afgescheurde rand de subtiele lijnen in de sneeuw gecreëerd. 
Met zwart de boom en het hertje gestempeld en met blauw de sneeuwkristallen.
Met witte pen de sneeuwstipjes gemaakt en met correctievloeistof de sneeuw op de boom.
Als laatste met gewoon potlood wat schaduw onder het hertje.
O ja en natuurlijk de tekst in het zwart in de cirkel gezet.
Alles is gemat op zwart en vervolgens op een witte kaart geplakt.
Deze kaart doet weer mee met het 25 WTC blog.

Dan wil ik weer twee nieuwe volgers welkom heten.
Cathy en Elise, wat leuk dat jullie mij nu volgen.

groetjes van Ank



20 opmerkingen:

Annerieke zei

Wat een prachtige kaart Ank, mooi stempelwerk!
Groetjes, Annerieke

Enny zei

Wat een mooie kaart, prachtig gestempeld en gemaskerd ! Groetjes, Enny

Jantine zei

Prachtige kaart Ank, hele mooie achtergrond, mooie kleuren!
Gezellig dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Ina ( Frysk Famke ) zei

Ohhh Ank,

Wat mooi, echt genieten!
Hoe krijg jij de sneeuwheuvels zo mooi op de kaart?

Groetnis fan Ina

Ina ( Frysk Famke ) zei

Dag Ank,

Zo plaats ik een berichtje dat ik je kaartje prachtig vind, echt genieten en zo weg bericht...

Wat ik me wel afvraag is hoe jij de heuvels zo mooi maakt.

Groetnis fan Ina

Eri zei

Oh wat een mooi winters tafereeltje! Knap gemaakt dat winterlandschap, die besneeuwde boom is ook prachtig!
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Prachtig Ank, hoe krijg je de sneeuw zo mooi op je boom.
Groetjes Anita

Kaartjes door Elise zei

Gaaf kaartje heb je gemaakt Ankt! Knap hoe je het winterlandschap gemaakt hebt zeg. Ziet er prachtig uit.

Elly zei

Prachtig hoe je deze kaart gemaakt heb.
Groetjes Elly

martina's kaartjes zei

een mooi, leuk sfeervolle kaart heb je gemaakt, geslaagd
grtjs,martina DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

prachtige kaart, heel mooi opgebouwd!
groetjes
Nancy 52WTC

Annemarie en Merit zei

wat een geweldig mooi landschap heb je gemaakt, schitterend die achtergrond..zou dat ook weleens graag willen proberen...
Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse uitdaging bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Danielle zei

Mooi winters tafereeltje! Je tekst stempel is er ook mooi bij.

Danielle zei

Mooi winters sfeertje op je kaart. Correctievloestof, dat komt zo goed van pas! Je tekst is er ook leuk bij!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi wintertafereeltje met de een mooie achtergrond en het hertje en de boom komen er goed op uit
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige sfeervolle kerstkaart Ank. Mooi zoals je met inkt en stempels totdit resultaat bent gekomen. Ik ben ook weg van de sierlijke tekst. Een plaatje..
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marjan zei

Heel mooi is je kaart met sneeuwlandschapje! Mooi zoals het maanlicht erover lijkt te vallen. Mooi boompje ook!

Trijntje zei

Wat een mooie kaart. Heel.mooi is de achtergrond. Je hebt de smaak te pakken Ank. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Deze had ik gemist ivm het robot gedoe, maar ok deze is geweldig. Je kunt lang bezig zijn van te voren met ene stempelkaart. Waar plaats je wat en in welke volgorde...

Diny zei

Prachtig kaartje Ank....wat is het leuk om met inkt en stempels te werken he?
Groetjes Diny