Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 14 november 2020

Sterren

 


Vandaag heb ik voor jullie een kerst'ding', zo noem ik het maar want een kaart is het niet echt en een boekje kun je het ook niet noemen, dus een ding *lol*
Ik heb allemaal sterren uit verschillend dessinpapier gestanst.


Deze sterren heb ik ruggelings tegen elkaar geplakt zodat je ze aan beide kanten kunt bekijken.
Alle kanten heb ik met kerst items versierd behalve één, want die is effen wit en daar kun  je je boodschap voor de ontvanger op schrijven.



Op elke kant heb ik een groen accent geplaatst.
Door één punt een gaatje gemaakt en alles aan een ring gehangen.


Ik lees graag wat jullie er van vinden.
Heel erg bedankt voor de vele enthousiaste reacties op mijn bakvormpje uit de vorige post, daar ben ik heel blij mee.

groetjes van Ank





10 opmerkingen:

GerJanne zei

Nou Ank, ik vind het een ontzettend leuk kerstding, hihihi. Ziet er gaaf uit. En een leuk idee. Mijn nichtje Sterre is mandag jarig en ik heb al wat gestuurd met sterretjes erop (traditie) maar deze ga ik onthouden, misschien volgend jaar...

Elly zei

Je kerstding hahaha is super leuk.
Kerstwaaier zou ik dan noemen. :)
Mooie creatie, groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie sterren leuk idee de glitterende hulsttakjes erop
groetjes ellen

Marjan zei

Ik vind je kerstding ook gaaf en ik denk ook erg leuk om te krijgen, omdat het heel anders is dan een kerstkaart! Mooi Ank!

Ina ( Frysk Famke ) zei

Prachtig is je "kerstding" Ank,

Mooi kleuren gebruik en weer eens wat anders
dan een kaart.

Groetnis fan Ina

Trijntje zei

Leuk kerst ding heb je gemaakt Ank. Leuk bedacht. Inderdaad eens wat anders dan anders...mooi versiert. Groeten Trijntje

Ellen zei

Je kerstding is erg leuk, de ontvanger zal er heel blij mee zijn!

groetjes, Ellen

Els zei

Een heel mooi kerstding Ank, en je zou het ook aan een lang lint kunnen maken en voor het raam, deur of muur hangen. J hebt z prachtig gedecoreerd.
Groetjes, Els

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke sterren kerstboekje/hanger heel mooi papier .
groetjes Doris

Anneke zei

Super alternatief voor een kaart, heel mooi!