Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 3 december 2020

52 WTC, week 49, Notenkraker

 


Het is alweer donderdag en dus weer een kerstkaart die meedoet met het blog van 52 WTC , hij gaat lekker zo, ondanks dat ik veel later pas ben ingestapt heb ik toch al een flink aantal kerstkaarten zo gemaakt en anders was het nu weer haasten geworden waarschijnlijk.
Vandaag laat ik een kaart zien die ik heb gemaakt voor mijn schoondochter (en mijn zoon natuurlijk) want zij heeft voor mij een paar notenkrakers gekocht. 
Ik vind het een hele leuke kerstversiering dus ik was er echt blij mee.


De basis is een witte dubbele kaart dan een rood vel en daarop een met zilveren lijntjes (niet te zien op de foto) gestreepte achtergrond.
De notenkrakermal komt uit China en was een ramp om te draaien omdat veel kleine onderdelen (onlosmakelijk) aan elkaar zitten terwijl je ze uit verschillende kleuren wilt halen, maar het is met veel geduld en vaak draaien gelukt.
De versiering op de muts, de epauletten en de gesp zijn uit goudkleurig karton gestanst.
De grote boom gehalveerd en o.a. versierd met rode engeltjes en kleine candy canes van fimoklei, die heb ik ook in China besteld, ik vind ze zo leuk!

Dan heb ik weer een nieuwe volger, Nicole, leuk! en welkom!

groetjes van Ank

23 opmerkingen:

Lia zei

Hallo Ank! Wat een leuk blog heb je. Ik had het tot nu toe niet ontdekt, maar ga je nu volgen want van al dat leuks wil ik graag meer zien!
Dank je wel voor je reactie op mijn blog,
Lia xx

Annemarie en Merit zei

Wat een mooie kerstkaart met deze leuke notenkraker. En wat een super leuke notenkrakers heb je gekregen! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC!

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Oh maar dit is gaaf zeg, wat een werk maar dan heb je ook een prachtige kaart..ik hou ook van de notenkrakers..zo mooi, wat een leuk kadootje van je schoondochter en zoon... ik heb ze al vaker in het heel groot mogen bewonderen, en iedere keer ga ik erbij staan om ze te bewonderen...Bedankt voor je deelname bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk de notenkraker, ik heb er pas nog een disneyfilm van gezien
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw wat een gave kaart, misschien veel werk maar hij is supermooi Ank. Ik vind deze notenkrakers erg leuk vooral sinds ik de Disney-film gezien heb. Je gekregen notenkrakers vind ik dan ook gaaf.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marijke zei

Ik vind het een super leuk kaartje! Ik ben gek op die notenkraker, ben zelf momenteel bezig met een plaatje van ze. Ik vind ze super, ook als kerstversiering! Leuk dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Rosina zei

Prachtig kerstkaartje met die leuke notekraker erop, leuk dat het naar aanleiding is gemaakt van dat leuke cadeau van je dochter...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Diny zei

Wat een leuke kaart Ank....en mooi op de foto gezet!
Groetjes Diny

Trijntje zei

Hoi Ank. Een prachtige kaart. Het vele draaien is zeker de moeite waard. Het resultaat is geweldig mooi. Dit valt vast goed in de smaak. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Prachtig Ank en wat is hij fier je notenkraker.
Groetjes, Anita

Nicole Parmentier zei

Het was dan wel een hele klus maar het resultaat is prachtig! Ik vind die notenkrakers zo leuk en lekker kerstig.. Ook de kleine candycanes zijn een superleuk detail!

Caroline Cards zei

Wat een geweldig mooie kaart. Die notenkraker vind ik super!
groetjes, Caroline

Eri zei

Leuke kaart met de notenkraker bij die grote kerstboom! Wat geinig die candy canes in de boom.
Groetjes, Eri

Henriët zei

Wat een werk! Maar wat een mooi resultaat. Prachtige kaart!
Groetjes van Henriët

Jantine zei

Wat gaaf die notenkraker op je kaart, Ank en dan die mooie notenkrakers er naast!
Heel feestelijk.
Fijn dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanneke zei

Wat een gave notenkrakers! EN je kaart voor je zoon en schoondochter is super! Die candycanes zijn inderdaad erg leuk!

Annerieke zei

Wat een gave notenkrakers heb je gekregen zeg. Je kaart is mooi, leuk afgewerkt met alle details. O ja, dat soort stansen, daar moet je echt geduld voor hebben, goed gelukt hoor!
Groetjes, Annerieke

Nancy zei

Hey Ank,

Wat een super mooie kerstkaart maakte je voor jouw zoon en schoondochter. Wel leuk dat je van hen net die notenkrakers kreeg, die zijn ook super mooi!!

Liefs,
Nancy

Kaartjes door Elise zei

Wat een super leuke kaart! Die notenkrakers zijn geweldig!

Marjolein zei

Leuke kaart Ank! De notenkraker is erg mooi, leuk al die details. Het is het werk wel waard! Groetjes Marjolein

Freubelmina zei

Zo dat was een klus Anke maar dan heb je ook wat toch...Een prachtige kaart en de echte notenkrakers ook.
Dankjewel voor je lieve reactie Op mijn blogje wederom,gezellig.
Lieve groetjes, Wilma xx

Els zei

een heel mooi kaartje en zal wel veel werk geweest zijn.
Groetjes, Els

Marjan zei

Gemist deze, maar toch gezien nu. Heel erg gaaf Ank, echt een TOPKAART!!