Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 28 januari 2021

52 WTC, week 4

 


Het is alweer zover. kerstkaarten donderdag!
De weken vliegen voorbij.
Over vliegen gesproken, de afbeelding op deze schudkaart is van Stamperia en heeft engelenvleugels.
In het schudgedeelte heb ik zout gedaan, dat lijkt net echte sneeuw.
De rest wijst zich vanzelf, denk ik.
Natuurlijk doe ik weer mee met 52WTC , kijk daar voor een heleboel leuke kaarten.

Fijne dag!
groetjes van Ank

22 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een mooie schudkaart Ank. Ik ben dol op engeltjes en ook vleugels vind ik iets hebben. Wat een leuk idee om zout te gebruiken als schudmateriaal, dat heeft iedereen wel in huis.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Eri zei

Leuke schudkaart heb je gemaakt met dit plaatje en de mooie mal. Goed idee om zout te gebruiken als sneeuw!
Groetjes, Eri

Trudy zei

Mooie kaart en wat leuk die sneeuw!
Groetjes Trudy

Lia zei

Heel bijzondere schudkaart met die mooie vleugels!
Lia xx

Diny zei

wat een leuke schudkaart Ank....lijk wel echte sneeuw!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke schudkaart leuk met de sneeuw
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Prachtig Ank mooie schudkaart en zout super je moet er maar opkomen, fijne dag.

Annemarie en Merit zei

Wat een mooie schudkaart en wat een goed idee zeg om sneeuw te maken van zout! Bedankt voor je deelname bij 52 weeks to christmas!

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC

Laurespage zei

Een,hele mooie kaart en fijne kleuren. En...ik heb weer iets bijgeleerd, zout voor de,sneeuw. Leuk idee !
Groetjes. Laurette

Marjan zei

Ja, de tijd glijdt echt voorbij, ik merk het ook. Mooi de vleugels in het schudgedeelte, een bijzonder kaartje ook door de kleuren, ik houd ervan. Slim, zout!!

!neke zei

Mooie schudkaart !!!!
Wat een idee , zout erin , leuk !
groeten Ineke
DT 52 WTC

Ans Gilbert zei

Mooie schudkaart met de engelen vleugels, ik vind de kleuren van je kaart echt mooi,
Groetjes,
Ansx

Trijntje zei

Wat een mooie schurkachtige. Zeker lijkt het zout op sneeuw.Mooi fijn.Groeten Trijntje

Annerieke zei

Wat een prachtige kaart Ank. Zo'n schudgedeelte voegt echt iets toe aan je kaart hè. Goed idee om zout te gebruiken, daar zou ik niet op gekomen zijn. Hahaha, je moet alleen niet knoeien, want dan krijg je ruzie ;-).
Groetjes, Annerieke

Jantine zei

Heel bijzonder, die engelenvleugels op je kaart, Ank. Mooie tekst ook.
Fijn dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

mooi schudkaartje, tof die vleugels!
zout en suiker zijn best handig als schudmateriaal!
groetjes
Nancy 52WTC

Rosina zei

Prachtig is dit kerstkaartje Ank, geeft net iets extra's dat schudgedeelte.
en dat 'zout' sneeuw geeft ook een mooi winters effect
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Henriët zei

Super leuk deze schudkaart. Wat een goed idee om zout te gebruiken.
Groetjes van Henriët

GerJanneke zei

Wat een mooi kaartje Ank. En wat een topidee dat zout als schudmateriaal. Nog nooit aan gedacht..

Monique zei

Een mooi gezouten kaartje. Wat een mooi plaatje met de vleugels.
Lieve groetjes, Monique

Yvonne zei

Wat een mooie schudkaart heb je gemaakt Ank.
En wat een goed idee om zout te gebruiken als sneeuw.
Het geeft hele mooie fijne sneeuw zo te zien.
Die ga ik onthouden.

Groetjes,
Yvonne.

Marjolein zei

Wat een leuke schudkaart! Mooi papier en slim bedacht om zout te gebruiken! Groetjes Marjolein