Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 15 januari 2021

Hergebruik



Vandaag laat ik een kaartje zien wat ik heb gemaakt met de afbeelding uit een oude gebruikte kerstkaart.
Soms vind ik het gewoon jammer om zo'n kaart weg te doen en snij ik de afbeelding er uit.
Daar heb ik er dus inmiddels ook al weer veel te veel van, want ik zie natuurlijk in heel veel afbeeldingen een potentiële nieuwe kaart maar dat zullen velen van jullie vast wel herkennen!
Wij hobbyisten zien in veel dingen materiaal om te gebruiken en zo slibben onze hobbyruimtes helemaal dicht *lol*
Maar goed, de kaart heb ik strak gehouden, een paar sterren toegevoegd en de tekst en om het rood terug te laten komen heb ik wat plakpareltjes opgeplakt.

groetjes van Ank

11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig Ank heel mooi gedaan. O ik herkend het, ook hier 2 schoendozen vol met mooie kaarten waar van ik denk die zijn te mooi om weg te doen.

Annerieke zei

Wat een leuke kaart Ank! Knap dat je met een afbeelding van een oude kerstkaart een kaart hebt gemaakt. Daar ben ik niet zo goed in, ik vind het ook niet zo leuk om te doen. En dat bedoel ik niet negatief hoor, maar op de één of andere manier heb ik dan geen inspiratie.
Groetjes, Annerieke

GerJanneke zei

Ja, hahaha... dat is zo herkenbaar. Hier ook een doosje vol met leuke afbeeldingen die ik nog eens wil verwerken. ZO leuk om te doen. Jouw kaart is prachtig. Het vraagt we wat van je creativiteit vind ik altijd.

Elly zei

Heel leuk! En super om een hergebruik te maken, moet kunnen toch.
Soms zie je iets in een plaatje en dan moet je dat gewoon even bewaren. Doe het zelden, maar is wel leuk.
Groetjes Elly

Trijntje zei

Ik vind de kaart erg leuk Ank. Eker mooi strak. Goed om dingen te weer te gebruiken.. zeker jammer om dit soort mooie dingen weg te gooien. wij houden van verzamelen. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het wintertafereeltje zo heb ik een doos met restjes kan ik altijd wel wat van gebruiken
groetjes ellen

Cornelie zei

Echt heel erg mooi gedaan!! Ik herken het niet hihi. Ik kan kaarten heel erg mooi vinden, maar als ik dat ook nog allemaal moet bewaren ;-))
Mijn hobbyhoekje is zo al vol genoeg en idd, doordat ik slecht dingen weg kan doen, want wie weet komt het nog eens van pas, dus niet ook nog eens oude kaarten bewaren, maar jij hebt er werkelijk een heel mooi kaartje mee gemaakt!
Fijn weekend!

Trudy zei

Leuke kaart en vanmiddag ziet het er echt zo uit met al die sneeuw als het goed is!
Groetjes Trudy

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke kerstkaart.
Klopt er zitten zoveel mooie plaatjes op de kerstkaarten.
Ik bewaar ze ook altijd.Je weet nooit.
Groetjes Elle-jeanne

Els zei

Een hele mooie kaart met dit winterse tafereeltje.
Wel leuk om dan de kaart op deze manier te gebruiken.
Groetjes, Els

Marjan zei

Ik herken het wel, soms is het zo zonder om weg te doen, maar ik bewaar ook niet alles, dan zou ik moeten verhuizen. Dit is een mooie kaart geworden en fijn als zo'n stukje dan hergebruikt wordt!