Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





woensdag 9 december 2015

Rond


Wegens chronisch tijdgebrek ben ik veel te weinig in blogland aanwezig, sorry daarvoor. Van kaarten maken komt ook niet zo veel helaas maar ik heb toch gauw nog even een kerstkaart  'in elkaar gedraaid'. Een ronde kaart met allerlei stansjes in rood-wit gestapeld. Het was een verzoek en moest zonder bling o.i.d. dus ik heb er verder niets mee gedaan.

groetjes van Ank

3 opmerkingen:

Sylvia zei

Hele mooie stijlvolle kaart,Ank.De mallen komen zo goed tot zijn recht.

Groetjes,Sylvia.

Anoniem zei

De kaart heeft ook niet meer nodig Ank ;) Prachtige opgebouwd, mooi model en mooie kleuren :) Daar zal de verzoeker blij mee zijn denk ik!
Groetjes Chantal

Louise zei

Ja, de tijd hé, soms moet een dag uit 48 uur bestaan!
Mooi en stijlvol kaartje heb je gemaakt!

gr.LOuise