Vandaag laat ik een kerstkaart zien want het is weer kerstkaarten donderdag!
Het mooie plaatje van Stamperia heb ik gemat op een rode cirkelstans en in het hart heb ik een brad gedaan.
Dit alles verhoogd opgeplakt op een ruitjes achtergrond.
Een waszegel rechtsonder en in de andere hoeken wat sterretjes.
Dit alles verhoogd opgeplakt op een ruitjes achtergrond.
Een waszegel rechtsonder en in de andere hoeken wat sterretjes.
Deze kaart doet weer mee met 52WTC
Vandaag weer zo'n warme dag, het valt niet mee om het hoofd (en de rest) koel te houden.
Ook voor vandaag maar weer sterkte gewenst!
Vandaag weer zo'n warme dag, het valt niet mee om het hoofd (en de rest) koel te houden.
Ook voor vandaag maar weer sterkte gewenst!
groetjes van Ank


