Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 25 april 2017

Spring is in the air


De nieuwe mini cardkit van Studio92 van Ingrid Danvers heet 'Spring is in the air' en natuurlijk kon ik de verleiding niet weerstaan want ook deze kit is weer superleuk. Hier kun je zien wat er in de kit zit en ik heb ook het extra papier erbij gekocht.

Deze kaart bestaat uit een dubbele witte vierkante kaart met daarop een stukje uit het bijpassende papier. Het taartkleedje, een paar knoopjes en de bloemen met de blaadjes komen uit de kit. De tekst heb ik zelf gestempeld en gestanst en ook de plakparels komen uit eigen voorraad. De bloemen heb ik met kit verhoogd opgeplakt zodat er diepte in de kaart komt. Wat vinden jullie van dit romantische pastelkleurig kaartje?

groetjes van Ank

5 opmerkingen:

Eri zei

Een heel mooie kaart Ank! Die bloemen zijn prachtig, een echte blikvanger!
Groetjes, Eri

Danielle zei

Wat zijn die bloemen mooi op je kaartje! Echt op en top romantisch inderdaad, leuk gedaan!

marja zei

Wauw war een supergaaf kaartje ank. Grietjes marja

Sabine zei

Wat een mooie zachte kaart! Geweldig mooi en erg leuk kit weer Liefs Sabine

Cornelie zei

super deze kit he?! Erg mooi je kaartje! Tof gedaan!