Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





woensdag 18 oktober 2017

Cardkit 'Indian Summer'

Opnieuw ben ik gevallen voor de mini cardkits van Studio 92 van Ingrid Danvers en ik ben aan de slag gegaan met deze genaamd Indian Summer en de ad-on met het bijpassende papier genaamd Hello Fall.


De kleuren in de kit zijn prachtig en het dessinpapier past er perfect bij. De eerste kaart was snel gemaakt, direct na ontvangst van de envelop met de post! De bloem heb ik verhoogd opgeplakt net als de lagen, waardoor een 3D effect ontstaat. De bloemonderdelen en de tekstbanner zitten in de kit en het dessinpapier in de ad-on, de rest is uit eigen voorraad.


De tweede kaart heb ik heel eenvoudig gehouden, het mooie roze blad en de tekst springen er echt uit. Blad, tekst, knoop en touw komen uit de kit, dessinpapier uit de ad-on en de rest weer uit eigen voorraad.
Zijn er volgers van mij die deze kit ook hebben gekocht? Ik ben heel benieuwd wat jullie er van hebben gemaakt.

groetjes van Ank

7 opmerkingen:

Sylvia zei

Het is weer een mooie kit,Ank.Deze kaarten zijn in ieder geval al heel mooi.

Groetjes,Sylvia.

Anita van Merode zei

Prachtig hoor!!
Gr Anita

Je@net zei

Erg mooie kaarten, Ank.
Ik heb een paar kitjes van Ingrid, maar deze nou net niet!

Eri zei

Leuke kaarten heb je gemaakt met die kit. Ik ken die kitjes niet.
Groetjes, Eri

Studio 92 designs zei

Wat leuk om de eerste kaarten met de herfstkits te zien. Ziet er mooi uit wat je gemaakt hebt.

Sabine zei

Mooie kaarten.Ik vind het altijd erg knap hoe jij alles weet te combineren uit zo'n pakket Liefs Sabine

Ellen zei

De kleuren zijn zeker mooi, leuke kaarten.

groetjes, Ellen