Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 15 december 2017

Gehaakt



Deze kerstkaart had ik nog niet laten zien. De basiskaart heeft de vorm van een kerstbal. Ik heb er een witte stans op geplakt die ik een gehaakt randje heb gegeven van witte katoen. Een patroon heb ik er niet van dat doe ik zo uit de 'losse pols'. Het plaatje heb ik uit een oude kerstkaart gestanst. Een paar kleine kerststerren en een lintje maken de kaart af.

Ik ben nog steeds heel druk met de organisatie van de Kerstbeurs dus ik kan niet beloven dat ik op al jullie blogs ga reageren, sorry daarvoor.

groetjes van Ank

5 opmerkingen:

Je@net zei

Wat leuk gedaan, Ank.
En succes met de Kerstbeurs!

Nancy Soetaert zei

Veel plezier op de kerstbeurs!
Heel leuke kerstbal met het mooie haakwerk!
Nancy

Sabine zei

Hele leuke kaart! Mooi gemaakt, leuk met dat gehaakte randje Liefs Sabine

Eri zei

Wat leuk bedacht deze kaart met die gehaakte rand, en de kleine poinsettia's.
Groetjes, Eri

Marjan zei

Mooi gehaakt dat randje, het staat erg goed bij je kerstbalkaart! Succes met de kerstmarkt!