Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 17 december 2017

Op de kerstbeurs



De Kerstbeurs zit er weer op en was een succes, in deze post laat ik even wat dingen zien die ik naast de kaarten en de notitieboekjes aan de man heb gebracht. Het gaat voornamelijk om snoep wat ik mooi heb ingepakt en waar ik vooral de bewoners van het zorgcentrum aan de overkant een groot plezier mee doe. Het meeste was dan ook verkocht.


De baby-tjes zijn van zeep en heb ik kant en klaar gekocht, wel mooi ingepakt, ik was er meteen verliefd op toen ik ze destijds zag.

Zakjes met 'rendierpoep,  ook altijd een groot succes! (sorry voor de slechte uitgesneden foto van de tekst)



Ik ben vergeten een foto van mijn stand te maken dus jullie moeten het hiermee doen!
Ik hoop de komende week iets meer tijd vrij te kunnen maken om af en toe op jullie blogs te kijken en te reageren maar het is nog een drukke week.

groetjes van Ank


11 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet er allemaal erg leuk en ook lekker uit, Alma. Fijn als het dan ook goed verkocht wordt.
En bedankt voor de mooie kerstkaart die hier gisteren in de bus lag!

Dora zei

Alles ziet er goed uit. Leuk dat het zo tevreden is verlopen.
En wat geinig van die rendierpoep. Ik moet er van lachen.....

Danielle zei

Wat ziet het er allemaal leuk uit! Dat zijn gewilde cadeautjes, erg leuke weggevertjes zo!

Sabine zei

Wat heb je leuke dingen gemaakt! en die rendierenpoep is ook erg leuk Liefs Sabine

Annerieke zei

Wat heb je veel leuke dingen gemaakt Ank! Hahaha, die rendierpoep, geweldig.
Groetjes, Annerieke

Eri zei

Wat fijn dat de kerstbeurs een succes was. Leuk hoe je alles zo feestelijk hebt ingepakt, zoiets is altijd leuk om te geven. Om de rendierpoep heb ik hier smakelijk zitten lachen!
Groetjes, Eri

Sarah zei

Ziet er heel mooi uit! Dat is zeker gauw verkocht!

Marjan zei

Fijn dat het zo geslaagd was, je zakjes met diverse lekkernijen zien er top uit!!

Ellen zei

Ziet er allemaal super uit, nodigt erg uit om te kopen. Fijn dat dat ook gelukt is.

groetjes, Ellen

Rosina zei

Hele leuk ingepakt kerstsnoep heb je op het kerstmarkje aangeboden Ank...leuk gedichtje van het rendierenpoep...
en fijn dat je veel verkocht had...Heel leuk dat het een succes was...
groetjes Rosina

Willy's creations zei

Ziet er prachtig uit :-)..heb ook zakjes gemaakt..doe straks wel een foto plaatsen 😄