Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 23 september 2018

Mixed media tag


Geïnspireerd door de prachtige kleuren van het papier van Stamperia maakte ik deze labelkaart. De basis is kraftpapier en daar stanste ik twee labels uit. Daarop een kleiner exemplaar gestanst uit het Stamperia papier. Het plaatje met het hart bewerkte ik rondom met distress inkt en ik sneed het hart voor de helft los. Met een goudkleurige perlenpen accentueerde ik het getekende eyelet. Het gestanste blad bewerkte ik met guilding wax en ging onder het hart en het goudkleurige twine ging door de eyelet onder het hart door. Rechtsboven metalen blaadjes en linksonder een metalen hoekje. Verder nog wat houten sterretjes. Wat organzalint door de bovenkant en daarmee was het klaar.

groetjes van Ank



7 opmerkingen:

Je@net zei

Pracht van een label, Ank!

Dora zei

Prachtig! Mooie kleurtjes zo bijelkaar.

Eri zei

Wow, wat een prachtige tag. Wat leuk hoe je de goudkleurige twine door de eyelet hebt bevestigd.
Groetjes, Eri

Ans Gilbert zei

Wat een mooie tag, chique met het gouden twine, ook een leuk model,
Ansx

Monique zei

Wat een supermooi label heb je gemaakt, prachtig!!!
Lieve groetjes, Monique

Trijntje zei

Wat een leuke tag Ank. Je bent lekker met de materialen aan het "smeren" geweest. Met een erg mooi resultaat. Groeten Trijntje

Marjan zei

Wow, supermooie tag, helemaal mijn ding! ERG gaaf, Ank!!