Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 19 november 2011

Lantaarn

Eindelijk eens een kaartje met de lantaarnstans van Marianne Design. Voor de 'raampjes' heb ik vellum gebruikt maar dat vind ik iets te ondoorzichtig dus een volgende keer neem ik er wat anders voor. De kaars en de hulstblaadjes zijn van Joy en de dennentakjes van Cheery Lyn. Het achtergrondpapiertje had ik nog liggen.

groetjes van Ank

12 opmerkingen:

Tini zei

Mooi gedaan hoor, ik vind het juist leuk dat vellum!
Gr. Tini

Unknown zei

Prachtig kaartje geworden Ank

Marjan zei

Mooi!! En zo leuk dat die lantaarn ook nog open kan en dan het kaarsje laat zien! Als je liever meteen de kaars wilt zien is mica misschien een optie.
Fijn weekend, Marjan

gré zei

leuk kaartje hoor

groetjes gré

Cornelie zei

Vind h'm erg mooi! Ik heb de lantaarn ook liggen. Tot nu toe nog niets mee gedaan, komt wel!
Groetjes cornelie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi, leuk met de kaars erin en de takjes ervoor. ik heb de lantaarn ook liggen, moet het toch maar eens gaan gebruiken.

groetjes jolande

Tinie zei

Wat een super mooi geheel, prachtig voor deze donkere dagen!!! Je maakt hele mooie creaties!!!

Groetjes Tinie

arjette zei

Wat een mooi kaartje!!!

gr. arjette.

Riet zei

Wat heb je een schitterende kaart gemaakt Ank.

Liefs Riet.

marjolein zei

Hallo Ank, wat leuk dat je volger bent geworden bij mij. Je maakt zelf ook prachtige kaarten. Ik ben vooral gek op je vintage en vlinder kaarten. Blijf je ook vast volgen hoor!.
Groetjes Marjolein.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kerstkaartje, super!
Groetjes van Jacqueline

Corrie zei

Hallo Ank
Bedankt voor je leuke reactie die je op mijn blog achter liet, ik ben natuurlijk ook hier even komen neuzen, nou daar heb ik geen spijt van, je maakt prachtige creaties. Ook ik ben volger bij jou geworden;)
Groetjes Corrie