Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





woensdag 6 november 2013

Giordano

 
 
 
Van deze stof had ik nog het e.e.a. liggen dus daar weer mee aan de slag. De tekeningen zijn van Giordano, misschien zegt dat jullie wat. Ik heb er ooit tekeningen van verzameld. Ook het hertje is er van. Niet teveel poespas erbij, één of twee gestanste doilies en dat op een ronde kaart en wat rode kerststerren gemaakt.
 
 
Bij de onderste kaart heb ik gekozen voor wat strass-steentjes, dat vond ik mooier bij het liefelijke tafereeltje.  Zo heb ik weer drie kaarten voor de Kerst klaar. Teksten heb ik er niet opgedaan, dat kan mooi aan de binnenkant worden geschreven!
 
groetjes van Ank
 

10 opmerkingen:

Henriëtte zei

Wat een leuke kerstkaarten Ank, schattig die sneeuwpoppen en wat een lief hertje.

groetjes Henriëtte

Berit zei

Such lovely circle cards!
I really like those images you have used.
Hugs, Berit

Wybrich zei

Prachtige kaarten Ank, en ja ik herken de plaatjes wel!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kerstkaartjes.

groetjes jolande

Antoinette Voorn zei

Prachtig Kerstkaartjes weer met mooie mallen en afbeeldingen die je ons laat zien!

Willy's creations zei

Zien er prachtig uit...vooral de laatste..:-)

Groetjes,Willy

Marjan zei

Heel mooi Ank, de afbeeldingen zo mooi nostalgisch en een prachtige afwerking van je kaarten!

Misseke zei

Prachtige kerstkaartjes Ank - mooie plaatjes zijn het en je hebt ze heel mooi verwerkt.

groetjes,
Misseke

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kerstkaartjes Ank, ik vind ze supermooi.
Liefs van Anita

Grietje Jansen zei

Heel mooi allemaal.

Grietje