Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 15 februari 2016

Serie



Op verzoek heb ik deze serie kaarten gemaakt. Zonder tekst en met een kwastje en gestapelde stansen in verschillende kleuren.


Geen bling bling mocht er op dus zo ben ik tot deze kaarten gekomen. Ik heb ook nog een vierkante variant gemaakt zonder kwastjes.


Bij de zwarte kaart heb ik aan de binnenkant een wit schrijfvlak gemaakt.

Fijne dag!
groetjes van Ank



9 opmerkingen:

Monique zei

Een hele leuke serie! Daar hoeft ook geen bling bling op.
Mooi gedaan.
Lieve groetjes, Monique

Giny zei

Wat een mooie serie Ank.
Een leuk idee.

Lieve groet Giny

Wil Frutsel zei

Wauww een prachtige serie, in mooie kleuren. Prachtige mallen en het kwastje maakt de kaarten heel chique!!
xx Wilma

Louise zei

Wat een mooie en stijlvolle kaartjes heb je gemaakt!


gr.LOuise

Ellen zei

Heel creatief en door de verschillende kleuren tonen ze allemaal weer anders. Mooi gedaan!

groetjes, Ellen

Rosina zei

Prachtig deze serie ronde kaartjes Ank...leuke kleurtjes...
groetjes Rosina

Sylvia zei

Hele mooie serie,Ank.Leuke kwastjes.

Groetjes,Sylvia.

vintagebyina zei

Leuke serie kaartjes!
groetjes Ina

Marjan zei

Mooi design en mooi uitvoeringen! Die kwastjes zijn leuk eraan,maar die zonder vind ik net zo mooi.