Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 23 maart 2017

Viooltjes


Ik had een nieuwe mal gekocht, althans voor mij nieuw, hij was tweedehands. Dus die moest ik meteen even uitproberen. Dat doe ik dan meestal met een restje papier dat ik heb liggen, in dit geval het lila papier. Daarbij wat andere restjes gezocht, zoals het strookje met viooltjes en uit een oude kaart knipte ik de viooltjes. Door die in te knippen en met kit op te plakken kun je ze een 3-d effect meegeven. De paarse ondergrond is een behangstaal. Wat plakbloemetjes erbij en klaar is deze lentekaart!

groetjes van Ank

6 opmerkingen:

Sylvia zei

Mooie kaart geworden, Ank.Prachtige stans en lieve viooltjes.

Groetjes, Sylvia.

Monique zei

Heel erg mooi gedaan!

Lieve groetjes, Monique

Marjan zei

Elegante kaart, die tekst past erg goed in dit kader!

Rosina zei

Heel mooi kaartje heb je met voor jou nieuwe stans Ank...leuke tekst en dat reepje viooltjespapier maakt het heel vrolijk...

groetjes Rosina

Nancy Soetaert zei

je hebt een mooie stans op de kop kunnen tikken! Heel leuk met je streepje bloemetjespapier !
fijne avond
Nancy

Danielle zei

Leuk!! Heerlijk hè, om zoiets leuks op de kop te kunnen tikken :-) Ik word vrolijk van je viooltjes!! Fijne dag!