Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 26 september 2017

Kerst -shakercard


De kleuren van deze kaart zijn niet echt traditioneel maar ik vind ze wel heel mooi. Het dessinpapier komt uit een blok van de Action. Ik heb er een schudkaart/shakercard mee gemaakt. De stans met punten had ik nog liggen en vond ik wel bij het kerstthema passen.


De tekstrand heb ik gestempeld en uitgestanst en daarna verhoogd opgeplakt. Op de afgeronde hoeken een rode paillet in de vorm van een kerstboompje geplakt. Die boompjes zitten ook bij het schudmateriaal dat verder bestaat uit kraaltjes, sterretjes en gewone pailletten.

Ik zie dat ik een volger ben kwijtgeraakt, jammer, ik vraag me altijd af wat daar de reden van is. Hopelijk vinden degenen die over zijn nog genoeg inspiratie op mijn blog. Ik vind het in ieder geval altijd heerlijk om jullie reacties te lezen, en te zien dat er veel mensen mijn blog bekijken.

groetjes van Ank

11 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk die kerst-shaker kaart Ank. Mooie niet-traditionele kleurtjes en lekker feestelijk met al dat bling om mee te schudden. Soms verdwijnen er ook volgers die met hun eigen blog gestopt zijn en die niet meer op blogger kijken. Ik geloof dat dat na een jaar gebeurt of zo ;)
Lieve groetjes Miranda

Sylvia zei

Superleuke shakerkaart,Ank.Mooi gedaan met de mooie stempelcirkel.

Groetjes,Sylvia.

Dora zei

Wat een pracht van een schudkaart. Alles past!!

Eri zei

Een prachtige kaart Ank, dat papier kon ik ook niet laten liggen. En we hebben een beetje het zelfde idee met het papier.
Groetjes, Eri

Ans Gilbert zei

Hoi Ank,
ik mis ook een volger, ws gestopt met bloggen..
Mooie shakercard heb je gemaakt,leuk papier, ik vind de cirkel met tekst ook knap gestempeld,
groetjes,
Ans

Marjan zei

Mooie kaart, leuke kleurtje, een shaker ... ik hou ervan!
Ik mis ook een volger, soms ook wel meer, dan komt er weer wat bij. Geen idee waarom ze weggaan en ach... het is dan maar zo. Bloggen is toch duidelijk minder populair dan FB en Instagram.

Sabine zei

Leuke kaart! Mooi gemaakt en het is erg leuk papier. Ik heb het ook in huis Liefs Sabine

Je@net zei

Super mooie kerst-shakercard, Ank!

Trijntje zei

Hoi Ank. Ik vind je kaart heel erg mooi. Leuk deze schudkaart. Het is er mooi schudmatriaal. . Inderdaad mooie kleuren en de mal met punten past prima bij kerst. Er leuk gemaakt. Groeten Trijntje

Rosina zei

Een prachtig kerstkaartje Ank...zo leuk dit schudmodelletje met lekker veel bling bling erin ...dat mag ik wel...

groetjes Rosina

Willy's creations zei

Ziet er prachtig uit :-)