Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 23 november 2017

Driemaal Kerst

 Het is voor mij een heel drukke tijd omdat ik druk ben met de organisatie van een kerstmarkt. Dat vergt enorm veel voorbereiding en ook alle andere dingen gaan gewoon door. Daardoor kom ik er nauwelijks aan toe om te bloggen en reacties bij jullie achter te laten, sorry daarvoor.



Deze eerste kaart is gemaakt met een geëmboste oplegkaart waar ik de hoekjes van heb geponst. Daarop een stans van effen rood en daar weer bovenop een slag kleiner gestanst uit een kerststofje. Bovenop een sneeuwkristal vastgezet met een sterbrad.



De tweede kaart bestaat uit een gestanste opleg met daarop een rode kerstster die oorspronkelijk op een haarclip zat. Ik vond het wel een mooi geheel samen met wat plaksteentjes.


De laatste kaart heeft een stans met een gehaakt randje, daar bovenop heb ik een kleine witte stans geplakt en toen heb ik er een houten hanger met een strik op bevestigd. De hanger kan eventueel in de kerstboom gehangen worden. 
Op de foto zag ik dat het sterretje rechtsboven scheef zat maar dat heb ik even gecorrigeerd!

groetjes van Ank



8 opmerkingen:

Sabine zei

Wat een leuke kaarten! Mooi gemaakt Liefs Sabine

Je@net zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt, Ank.
En veel succes met de voorbereidingen van de kerstmarkt!

Eri zei

Mooie kaarten heb je gemaakt Ank! Veel succes met de kerstmarkt.
Groetjes, Eri

Monique zei

3 Hele mooie kaarten Ank!
Heel veel succes met de kerstmarkt..
Lieve groetjes, Monique

Sylvia zei

Prachtige serie,Ank.wat een mooie bloem bij de tweede kaart.Veel succes op de kerstmarkt.

Groetjes,Sylvia.

Trijntje zei

IK snap dat je druk bent Ank. Laat de bloggen maar even dan. Je kan maar 1 ding tegelijk.... je kaarten zijn weer erg leuk. de bovenste vind ik het mooist. Succes met de kerstmarkt. Groeten trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een mooie serie kerstkaarten gemaakt Ank. Leuk idee om die haarclip te recyclen, we kunnen ook alles gebruiken hè ;p
En maak je maar niet druk, we zien je vanzelf wel verschijnen, het is nu eenmaal een drukke periode.
Lieve groetjes Miranda

Willy's creations zei

Vind ze beeldig :-)