Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





woensdag 21 februari 2018

Met pijltjes


Deze kaart heb ik gemaakt voor een man die 70 werd. De achtergrond had ik al eens gemaakt met een embossingfolder en distress-inkt zonder hem door de machine te halen. Op die kleuren ben ik verder gaan 'borduren' en heb ik het kaartenpapier en de embellishments afgestemd. De mallen van de cijfers en de pijltjes komen uit China. De paperclip had ik nog en nog wat pailletten maken het geheel weer compleet.

Ik ben nog steeds niet helemaal van de griep hersteld en heb nog erg last van de naweeën. Mijn energielevel is heel laag en ik heb ook weinig tot geen inspiratie en zin om kaarten te maken of te bloggen. Ik hoop wel dat dat gauw weer terugkomt.

groetjes van Ank

7 opmerkingen:

Eri zei

Wat een leuke kleuren heb je voor deze kaart gebruikt Ank! Het is een mooie stoere kaart geworden met die cijfers en pijlen!
Doe het nog maar even lekker rustig aan, deze griep is heel hardnekkig!
Groetjes, Eri

Rosina zei

Heel mooi deze mannenkaart Ank...leuke stoere uitstraling...
en beterschap met het herstellen van de griep...
groetjes Rosina

Je@net zei

Leuke kaart heb je gemaakt, Ank.
En goed uitzieken, hoor!

Danielle zei

Ik hoor van meer mensen dat de griep zo hardnekkig is, we hebben ook een aantal collega’s in de lappenmand..... rustig aan doen hoor! Leuk is deze kaart, leuk idee om met zo’n embossingfolder en inkt een achtergrond te maken. Dat heb ik nog nooit geprobeerd, moet ik onthouden!

Sabine zei

Wat een leuke kaart! Mooie kleuren. Hopelijk voel je je snel weer beter liefs sabine

Marjan zei

Gaaf hoor! Dat achtergrondje met de folder is tof en je hebt de kaart erg leuk afgemaakt.
Van een griep die erin hakt moet je meestal rustig herstellen, dus ook je tijd nemen, hoor.

Sylvia zei

Mooie achtergrond op deze verjaardagskaart,Ank.Superleuk afgewerkt met de pijltjes.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.