Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 17 april 2018

33 Jaar


Voor mijn zoon die komende zaterdag 33 jaar wordt heb ik deze kaart gemaakt. Het moet iets zijn met weinig 'poespas' want daar houdt hij niet van. Dus is het deze eenvoudige kaart geworden.


Vorige week is mijn moeder in huis heel ernstig ten val gekomen en pas de volgende dag gevonden, dus ik ben best wel druk met haar. Dagelijks ziekenhuisbezoeken en van alles regelen en dat moet allemaal op de fiets dus daar gaat veel tijd in zitten. Daardoor komt er van bloggen niet veel dat zullen jullie begrijpen. Ze heeft heel veel geluk gehad maar heeft wel haar neus gebroken en een nekwervel gescheurd.


groetjes van Ank

7 opmerkingen:

Eri zei

Prachtig stoere kaart voor je zoon! Ach toch, wat sneu voor je Moeder, maar gelukkig is ze er nog, dit had heel anders kunnen aflopen. Veel sterkte met alles!
Groetjes, Eri

Danielle zei

Oei, dat is een lelijke val geweest... Wat naar zeg. Spreek me er niet van hoeveel tijd het allemaal kost, mijn schoonmoeder is al bijna een half jaar opgenomen in het ziekenhuis. Hopelijk herstelt je moeder snel en heeft ze niet te veel pijn. Het kaartje voor je zoon is stoer, precies goed voor een man!

Sylvia zei

Mooie en stoere kaart,Ank.Ik hou wel van deze strakke kaarten.Sterkte en beterschap voor je moeder.

Groetjes,Sylvia.

Marjan zei

Wat een gave kaart voor je zoon! Van harte met hem! Dat clipje en het houtnerf papier, super samen met de rode cijfers.
Natuurlijk heb je het druk, dat zal iedereen begrijpen die ooit ook zoiets meegemaakt heeft en ach, wat naar voor je moeder om dit op haar leeftijd mee te moeten maken. Hopelijk herstelt zij goed. En fijn dat ze zo'n dochter heeft.

Sabine zei

Wat een mooie kaart! Lekker stoer Heel veel sterkte voor jou en je moeder Liefs Sabine

Nelleke zei

Wat sneu voor hé moeder, vervelend dat dit gebeurd he. Ik hoop dat ze gauw opknapt. Gefeliciteerd ook met je zoon. De kaart is precies goed. Mooi idee. Groetjes Nelleke

Willy’s Creations zei

Mooie strakke kaart ��